بسیجیان در ایام بحران کرونا حضوری پر رنگ و موفق داشتند

چشمی با بیان اینکه ما می‌توانیم با اتحاد و همدلی مثال‌ زدنی‌ ای که داریم بر کرونا غلبه کنیم، گفت:بسیجیان در هرکجا که نیاز بوده حضوری پررنگ داشتند و یک نمونه موفق آن در ایام بحران کرونا به ‌خوبی دیده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مسلم چشمی» در مراسم بزرگداشت روز بسیج جامعه پزشکی و تجلیل از جهادگران حوزه سلامت، بیان کرد: ما در تمامی کارهای حوزه کاری ‌مان یک مطالبه‌گر هستیم و در این مطالبه‌گری به جهت اعتماد تمامی بزرگان به این مجموعه از جمله مقام معظم رهبری به‌دور از نگاه‌ها و سلایق شخصی آنگونه که نیاز است اقدامات و پیگیری‌های لازم را داریم و نمونه بارز حضور پررنگ پزشکان بسیجی در ایام بحران کرونا به‌خوبی دیده شد.

 

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور خاطرنشان کرد: بسیجیان در ۵ گام قبلی در موضوعات پیشگیری، واکسیناسیون، بیماریابی، درمان و غیره را در قالب طرح شهید سلیمانی اجرا کردند و در گام ششم این طرح ارائه آموزش زندگی سالم در شرایط بحرانی کرونایی را خواهیم داشت که تا زمان پایان بحران کرونا شاهد عدم آسیب به مردم باشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان در هرکجا که نیاز بوده حضوری پررنگ داشتند و یک نمونه موفق آن در ایام بحران کرونا به ‌خوبی دیده شد، گفت: در دولت قبل پیشنهادها و راهکارهای زیادی داده شد که مورد توجه قرار نگرفت و مجبور شدیم که به‌صورت مستقیم ورود پیدا کنیم، اما خوشبختانه در دولت کنونی که نیروهای از جنس خودمان حضور دارند وظیفه‌مان سنگین‌تر شده و باید بهترین نوع خدمت را در حوزه تخصصی‌مان به مردم ارائه دهیم.

 

چشمی افزود: ما می‌توانیم با اتحاد و همدلی مثال‌زدنی‌ای که داریم بر کرونا غلبه کنیم و همانگونه که نام ایران عزیز در واکسیناسیون کرونا خوش درخشیده، ان‌شاالله در ریشه‌کنی این ویروس منحوس هم خواهد درخشید.

کد خبر 1152552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha