بخش زیادی از مراحل ثبت چهارم آذر در تقویم ملی صورت گرفته است

جهانگیری با اشاره‌ به اینکه جای چهارم آذر، روز حماسه مقاومت و پایداری مردم اندیمشک در تقویم ملی خالی است گفت: بخش زیادی از مراحل ثبت چهارم آذر در تقویم ملی صورت گرفته است.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به برگزاری نشست هماهنگی ساخت سريال چهارم آذر اظهار کرد: سریال ۱۳ قسمتی چهارم آذر، روز حماسه مقاومت و پایداری مردم اندیمشک در چهارم آذرماه سال ۱۳۶۵ را به تصویر خواهد کشید.

 

فرماندار اندیمشک افزود: در چهارم آذر سال ۱۳۶۵، ۵۴ فروند هواپیما منطقه راه‌آهن، منازل مسکونی و سد دز اندیمشک را مورد هجوم وحشیانه خود قرار دادند که در این حادثه بیش از یک‌هزار نفر شهید و مجروح شدند.

 

وی با بیان اینکه حماسه چهارم آذر اندیمشک در تاریخ پاک نخواهد شد اذعان کرد: امید است با ساخت و پخش این سریال، بخشی از مظلومیت و فداکاری مردم اندیمشک در دوران هشت سال دفاع مقدس به ویژه حماسه چهارم آذر برای جهانیان به تصویر کشیده شود.

 

جهانگیری تصریح کرد: تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان اندیمشک آمادگی همکاری با عوامل ضبط این سریال ارزشمند را دارند و از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد.

 

وی با اشاره‌ به اینکه جای چهارم آذر حماسه مقاومت و پایداری مردم اندیمشک در تقویم ملی خالی است عنوان کرد: بخش زیادی از مراحل ثبت چهارم آذر در تقویم ملی صورت گرفته است و امیدواریم هر چه سریع‌تر به منظور پاسداشت خون شهدای چهارم آذر سال ۱۳۶۵، این روز در تقویم ملی ثبت شود.

 

فرماندار اندیمشک خاطر نشان‌ کرد: چهارم آذر یک روز به‌ياد ماندنی و تلخ در تاریخ و همچنین نماد مقاومت و ایستادگی مردم اندیمشک در مقابل هجوم همه‌جانبه دشمن بعثی است.

 

سریال چهارم آذر اندیمشک به کارگردانی «مجتبی موحدزاده» و با حضور بازیگران نام‌آشنای صدا و سیما در فروردین سال آینده در اندیمشک ضبط می‌شود و در آذرماه نیز بر روی آنتن تلویزیون می‌رود.

 

کد خبر 1152610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha