۳۰۵ خانوار تحت پوشش کمیته امداد آستارا نیازمند مسکن هستند

تسلی‌نیا گفت: بر اساس آمار و اطلاعات موجود ۳۰۵ خانوار تحت‌پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) آستارا نیازمند مسکن هستند.

«بهرام تسلی‌نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: بعد از غذا مسکن مهم‌ترین موضوعی است که خانواده‌ها را در برابر حوادث احتمالی مصون می‌دارد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا افزود: احداث، تعمیرات، احداث فضاهای جانبی از جمله سرویس بهداشتی و حمام از برنامه‌های حوزه مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

 

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار و اطلاعات موجود ۳۰۵ خانوار تحت‌پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) آستارا نیازمند مسکن هستند، تصریح‌کرد: این تعداد پشت نوبت احداث مسکن قرار دارند.

 

تسلی‌نیا با بیان‌اینکه امسال برای ۳۳ خانوار در آستارا مسکن احداث شده است، گفت: برای ساخت واحدها ۲ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا افزود: منابع ساخت و ساز و تعمیرات مسکن مددجویی از طریق منابع دولتی، کمیته امداد و مشارکت مردمی جذب می‌شود.

 

تسلی‌نیا خاطرنشان‌کرد: خیرین و افراد نیکوکار برای مشارکت در احداث مسکن برای مددجویان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۶۵۹ و شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه واریز۸۸۰۲۸۰۹۷۱ واریز کنند.

کد خبر 1152644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha