اهدای ۶ هزار کارت خرید کمک معیشتی به نیازمندان ماهشهر و بندرامام

شیبه از اهدای ۶ هزار کارت خرید کمک معیشتی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در بندرامام و بندرماهشهر خبر داد.

«جمال شیبه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از اهدای 6 هزار کارت خرید کمک معیشتی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خبر داد و اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن عید نوروز و مبعث رسول اکرم (ص) ضمن تبریک سالروز تأسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری، توزیع کارت هدیه به نیازمندان و اقشار کم درآمد و محروم شهرستان ماهشهر و بندرامام در دستورکار قرار گرفت.

 

مدیر کل کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه کمک به خانواده‌های نیازمند و محروم عمل به مسئولیت‌های اجتماعی سازمان محسوب می‌شود افزود: بر همین اساس صبح امروز چهار هزار عدد کارت هدیه 10 میلیون ریالی به کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل داده شد.

 

وی به توزیع برابر و عادلانه کارت‌های هدیه بین کمیته امداد امام خمینی بندر ماهشهر و بندرامام خمینی (ره) اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم با همت و تلاش کارکنان کمیته امداد، هدایای مذکور در آستانه عید نوروز به دست نیازمندان تحت حمایتی می‌رسند.

 

شیبه با اشاره به اینکه کارت معیشتی می تواند تا حدودی برخی نیازهای مردم را تامین کند گفت: کارت معیشتی هدیه ای از طرف کمیته امداد به مددجویان تحت پوشش این نهاد است و هدیه نوروزی است.

 

وی اضافه کرد: این کارت ها از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت های منطقه ویژه افتصادی پتروشیمی با همت مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تامین اعتبار شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان تصریح کرد: برای رسیدگی به همه مددجو‌ها باید همه پای کار بیایند و همه مجموعه‌ها در جهت قانون باید در وظایف فرهنگی اجتماعی خود فعال باشند.

 

کد خبر 1152727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha