کودک همدانی دیپلم افتخار مسابقه هنرهای تجسمی فرانسه را کسب کرد

ضرابی زاده گفت: «زهرا جواهری » عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ همدان موفق به دریافت دیپلم افتخار از کشور فرانسه شد.

«بهناز ضرابی زاده» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: مسابقات هنرهای تجسمی فرانسه با موضوع «سیاره زمین، امروز و... فردا؟» در سال ۲۰۲۰ برگزار شد و زهرا جواهری عضو ۱۰ ساله مرکز شماره ۲ کانون همدان در تداوم موفقیت‌های خود، دیپلم افتخار این رویداد بین‌المللی را کسب کرد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان افزود: در این مسابقه ۴۱ اثر از استان همدان جهت شرکت در این فراخوان بین‌المللی ارسال شد و زهرا جواهری عضو مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ کانون پرورش فکری همدان به مربیگری شهرزاد بیاتی موفق به کسب دیپلم افتخار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این موفقیت‌ حاصل تلاش‌های‌ «شهرزاد بیاتی» از مربیان مرکز شماره ۲ کانون همدان است که پیش از این نیز با هدایت اعضا موفقیت‌های ارزنده‌ای را برای کانون استان همدان کسب کرده‌ است.

 

ضرابی زاده گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال  ۲۶۹ اثر از سراسر کشور در مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه در سال ۲۰۲۰ شرکت کرد.

کد خبر 1152810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha