حضور بسیج جامعه پزشکی در اجرای واکسیناسیون در فارس نشانه مدیریت بسیجی است

سردار بوعلی گفت: کار بزرگی در حوزه واکسیناسیون در سطح فارس انجام شده و حضور گروه های جهادی در کنار کادر بهداشت و درمان در بیمارستان ها و همکاری و حضور فعال بسیج جامعه پزشکی در واکسیناسیون نمونه درخشان روحیه و مدیریت بسیجی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (چهارشنبه 11 اسفند) در دیدار با سرپرست و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در زمینه خدمات رسانی به بیماران کرونا تعامل خوبی بین سپاه فجر فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز وجود دارد.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: پزشکان و پرستاران فارس در عرصه کرونا حضور فعال و درخشانی دارند و اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی نیز با روحیه جهادی و شجاعانه برای نجات جان مردم تلاش کرده اند.

وی اضافه کرد: برگزاری یادواره «شهدای سلامت» و ساخت یادمان شهدای سلامت از ویژه برنامه های مهم بسیج جامعه پزشکی استان فارس در سال آینده است.

سردار بوعلی با اشاره به اجرای طرح «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» با همکاری سپاه فجر فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سطح کشور بیان کرد: این طرح اقدام موثری برای مقابله با بیماری کرونا بوده و نتایج مطلوبی داشته است.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: کار بزرگی در حوزه واکسیناسیون در سطح استان انجام شده و حضور گروه های جهادی در کنار کادر بهداشت و درمان در بیمارستان ها و همکاری  و حضور فعال بسیج جامعه پزشکی در واکسیناسیون نمونه درخشان روحیه و مدیریت بسیجی است.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات تخصصی پزشکی، بهداشتی و درمانی به اقشار محروم شیراز بخشی از کار ویژه قرارگاه شهر شیراز است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اعضای بسیج جامعه پزشکی به انجام می رسد.

کد خبر 1153182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha