نماز سکوی پرواز و جلوه بندگی خداست

حجت الاسلام حسینی نسب گفت:تمسک به قرآن و عترت باعث رستگاری و سعادت، سنگر محکم در برابر نفوذ فکری و فرهنگی دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان سلطانیه با حضور حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی نسب در این مراسم با اشاره به حدیث ثقلین و اهمیت تمسک به قرآن و عترت گفت: تمسک به قرآن و عترت باعث رستگاری و سعادت است.

 


وی با بیان اینکه اهلبیت مفسران حقیقی قرآن هستند و قرآن و عترت همتای هم هستند، افزود: قرآن و عترت سنگر محکم در برابر نفوذ فکری و فرهنگی دشمنان است‌.

 


امام جمعه سلطانیه با ابراز خرسندی از اقبال دانش آموزان به قرآن و عترت و با بیان اینکه حفظ، قرآن و روایات کار ارزشمند و ثواب دارد، گفت: مهمتر از حفظ، عمل به دستورات قرآن و عترت، مثل آیات و روایات نماز، حجاب، غیبت و توجه به آیات و روایات بهشت و جهنم است.

 


حسینی نسب با بیان اینکه قرآن و عترت، بر نماز تاکید دارند، با اشاره به اهمیت نماز افزود: نماز سکوی پرواز و جلوه بندگی خداست.

 


امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه اولین چیزی که در قیامت مورد سوال قرار می گیرد، نماز است، گفت: بر اساس روایات فاصله بین ایمان و کفر، نماز است.

 


رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه هم، در این مراسم با ارائه گزارشی از برگزاری این مسابقات و با بیان اینکه این مسابقات بر اساس سند تحول آموزش و پرورش است، گفت:  98 نفر از شرکت کنندگان جزو نفرات اول مسابقات هستند.

کد خبر 1153648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha