زیست رژیم آمریکا با بحران است

حجت الاسلام حمزه رضوانی گفت: آمریکا حیاتش با بحران گره خورده است یعنی زیست رژیم آمریکا با بحران بوده و با بحران سازی متولد شده و تاکنون تداوم یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۳ اسفندماه حجت الاسلام «حمزه رضوانی » در خطبه های نماز جمعه آسمینون، آمریکا حیاتش با بحران گره خورده است یعنی زیست رژیم آمریکا با بحران بوده و با بحران سازی متولد شده و تاکنون تداوم یافته است.

 
امام جمعه موقت آسمینون افزود: زندگی آمریکا با بحران است سالیان قبل با قتل عام میلیون‌ها انسان ، جنگ های جهانی اول و دوم، کودتاها، جنگ‌های نیابتی، فتنه‌ها و همه این موارد از نشانه‌های آن است و این معنای آمریکایی بحران ساز است.
 
وی ابراز کرد: رهبر انقلاب پیرامون اتفاقات اوکراین بیان داشتند که ما طرفدار توقف و خاتمه جنگ هستیم و حل این بحران در صورتی ممکن است که ریشه‌های آن شناخته شود و ریشه بحران در اوکراین سیاست‌های آمریکا و غرب است که باید آن را شناخت و بر اساس آن قضاوت کرد.
 
حجت الاسلام رضوانی تاکید کرد: اوکراین امروز و افغانستان دیروز را شاهد زنده برای دوست های متکی با آمریکا و اروپا خواندند و هم رئیس جمهور اوکراین و هم رئیس جمهور فراری افغانستان گفتند که ما به آمریکا و دولت های غرب اعتماد کردیم اما دید آنها را تنها گذاشت.
 
 
خطیب موقت نماز جمعه آسمینون خاطرنشان کرد:  بزرگترین هدیه بعثت پیامبر اعظم (ص)دو ارزش بزرگ انسانی است گسترش عقلانیت و پرورش اخلاق، گسترش عقلانیت با دعوت مکرر انسان‌ها به تفکر، تعقل و تدبر و پرورش اخلاق با دعوت انسان ها به تزکیه نفس و تعلیم و تعلم کتاب و حکمت است.
 
وی در خاتمه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و حلول ماه شعبان، عنوان کرد: عاشورا پیام جهاد تبیین محور بود بنابراین باید جهاد تبیین حضرت سیدالشهدا را جهاد تبیین اعظم بدانیم و بنامیم.
کد خبر 1153667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha