امروز انقلاب اسلامی نقش بسزایی در معادلات بین المللی دارد

حجت الاسلام فاطمی با بیان اینکه سیاستمداران دنیا گمان نمی کردند روزی مؤمنین و علما به چنین موفقیت هایی برسند، افزود: ملت ایران به پیشرفت هایی رسیده است که امروز در معادلات بین المللی نقش بسزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «سید ابوالحسن فاطمی» امروز(جمعه 13 اسفند) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه راز پیروزی و امتداد انقلاب اسلامی دین مداری بود، گفت: امروز پیشرفت های انقلاب اسلامی دنیا را متحیر کرده و دشمنان را به عقب رانده است.

 

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه سیاستمداران دنیا گمان نمی کردند روزی مؤمنین و علما به چنین موفقیت هایی برسند، افزود: ملت ایران به پیشرفت هایی رسیده است که امروز در معادلات بین المللی نقش بسزایی دارد.

 

حجت الاسلام فاطمی حماسه رزمندگان اسلام و ساده زیستی رهبران امت را از جلوه های زیبای انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد:  امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری همواره زندگی ساده ای داشته اند و با مردم عادی همراه بوده اند.

 

وی با تأکید بر اینکه نباید حوزه های علمیه به فراموشی سپرده شوند، تصریح کرد: حوزه های علمیه محل پرورش علما و فقها است و شهیدان بهشتی، صدوقی، دستغیب و دیگر علما پرورش یافتگان همین حوزه ها هستند که اخلاق اسلامی را در جامعه نهادینه کردند.

 

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اینکه وظیفه اصلی طلاب و روحانیون دفاع از دین اسلام است، ادامه داد: هیچ قشر دیگری به اندازه طلاب این وظیفه خطیر را به تنهایی بر عهده ندارد و عموم مردم باید روحانیون را در این جهت همراهی و حمایت کنند.

 

حجت الاسلام فاطمی خاطرنشان کرد: امید است رشادت های نیروهای انقلابی در مقابل ابرقدرت های ظالم زمان ادامه یابد و مردم نیز مانند همیشه پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی هستند.

 

کد خبر 1153738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha