بحران اوکراین نتیجه فتنه گری آمریکا است

حجت الاسلام مرادبیگی با بیان اینکه بحران اوکراین نتیجه فتنه گری آمریکا است، گفت: امیدواریم این جنگ هرچه زودتر به صلح تبدیل شود زیرا در هر حال هر جنگی خسارت بار است و جنگ برای مردم تلفات دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، خطیب موقت نماز جمعه ایلام، ظهر امروز(۱۳ اسفند) در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر،  با اشاره به  بحران اکراین و حمله روسیه به این کشور، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بیان کردند که ما با جنگ مخالفیم، این‌ حرکت رسانه ای که در این جنگ آغاز شده است در جنگ عراق، یمن و دیگر کشورهای منطقه انجام نشد و در همین جنگ‌ اوکراین ذات پلید خود را نشان داد.

 

حجت الاسلام« وعد مرادبیگی» با بیان اینکه پایه گذار حوادثی که امروز مردم اوکراین آن را تجربه می‌کنند، فتنه‌ گری های آمریکا است، افزود: فنمه گری ها آمریکا، باعث شده اوضاع  در کشور اوکراین بحرانی شود و هم اکنون نیز این کشور را تنها گذاشته است.

 

وی بیان کرد: آمریکا همیشه دنبال بحران سازی بوده چرا که از این طریق ارتزاق می کند، هر ملتی که بخواهد مستقل باشد آمریکا و غرب انواع توطئه ها را علیه آن انجام می دهد.

 

امام جمعه موقت ایلام افزود: امیدواریم این جنگ هرچه زودتر به صلح تبدیل شود زیرا در هر حال هر جنگی خسارت بار است و جنگ برای مردم تلفات دارد.

 

حجت الاسلام مرابیگی با اشاره به فرمایشات معظم له در ۲۹ بهمن خطاب به مردم تبریز، گفت: رهبری گرانقدر در این دیدار بر جهاد تببین تاکید خاصی داشتند، چرا که هدف دشمن جنگ ادراکی است که می خواهد دین را مورد تمسخر و ارزش ها و دستاوردهای نظام و انقلاب را زیر سوال ببرد و مردم را به نظام بدبین کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز پاسدار و جانباز، این قشر عزیز را افتخار کشور و نظام اسلامی ایران دانست و بیان کرد: همه ما آسایش و امنیت خود را مدیون پاسداران و جانبازان ایثارگر هستند که در تمامی دوره های پس از پیروزی انقلاب سینه خود را سپر کرده و در برابر استکبار جهانی و عوامل آن ایستادند.

 

امام‌ جمعه‌ موقت ایلام با اشاره به پایان سال و هفته احسان و نیکوکاری، خواستار کمک و رسیدگی مومنان به محرومان در آستانه سال جدید تاکید کرد.

 

 حجت الاسلام مرادبیگی با اشاره به گرامیداشت هفته درخت کاری در ۱۵ اسفندماه، گفت: درختکاری سنت حسنه ای است که از امامان و پیامبران به ما رسیده و ما باید ادامه دهندگان راه آنان باشیم.

 

امام جمعه موقت ایلام خاطرنشان کرد: موضوع درختکاری حفظ محیط زیست را به دنبال دارد و همه ما وظیفه داریم با کاشت نهال و درختکاری، طبیعت و محیط زیست را حفظ کرده و برای استفاده نسل‌های بعدی از ان حفاظت کنیم.

کد خبر 1153749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha