ماه شعبان، همانند ماه رجب‌ می‌تواند انسان را برای حیات جاودانه تربیت کند

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: ماه شعبان، مانند ماه رجب‌ می‌تواند انسان را برای حیات جاودانه تربیت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز در مسجد الغدیر ضمن تبریک حلول ماه مبارک شعبان و اعیاد پیش رو گفت: برای یاری امام زمان (عج) باید گوش به فرمان تبیین ولی امر خود باشیم و تلاش کنیم تا ویژگیهای قلب سلیم را در خود ایجاد کنیم و دستور العمل های ائمه اطهار علیهم السلام مبنی بر برپایی مجالس احیاء امر اهل بیت (ع) و خواندن ادعیه برای نرمی دل و تعلیم ضرورت امام علیه السلام عمل کنیم.

وی افزود: ماه شعبان ماه دعا و مناجات با خدا، ماه تهذیب و آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان است و مانند ماه رجب‌ می‌تواند انسان را برای حیات جاودانه تربیت کند.

امام جمعه پردیس یادآور شد: جهاد تبیین مقام معظم رهبری و مطیعان قلب سلیمی ایشان نجات دهنده کشور ایران و عبرت دیگران است و عبرتها از حمله روسیه به اوکراین باید گرفت.

وی ادامه داد: اگر آن تبیین های امامین انقلاب نبود و اگر نیروهای قلب سلیمی با ایشان معیت کامل نداشتند قطعا ایران صد باره به وضعیت اوکراین و ... گرفتار می شد اما آن هشدارهای تبیینی مقام معظم رهبری و جدی گرفتن آن هشدارها توسط نیروهای انقلابی، عزتمندترین و قدرتمند ترین ملت و کشور را در جهان هستیم.

حجت الاسلام حسینی در پایان خطبه های امروز ابراز امیدواری کرد مسئولین همانطور که مردم همیشه کنارشان بودند امروز نیز با تعیین و تکلیف شهرک های بلا تکلیف که باعث ناراحتی ساکنین شده مانند شهرک امام خمینی(ره) و شهرک راه و ترابری و نام آوران از آنها حمایت کنند و به وعده های خود در نشست های «قرار خدمت» عمل کنند.

کد خبر 1153789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha