تجدید میثاق مدیر و کارکنان ستاد فهما استان ایلام با آرمان های شهدا

مدیر و کار کنان ستاد فهما استان ایلام در آستانه گرامیداشت ۱۸ اسفند با حضور در مزار شهید «قاسم شاه ولدی» واقع در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد انجام گرفت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام و کارکنان این ستاد با حضور در مزار شهید «قاسم شاه ولدی» و غبار روبی و عطر افشانی و قرائت فاتحه بر مزار آن شهید گرانقدر با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

 

حجت الاسلام «علی چراغی پور» در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: امنیت و آرامش ما و اقتدار و صلابت کشورمان در عرصه های مختلف ملی و بین المللی مدیون حماسه آفرینی های شهدای این نظام و انقلاب است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه امروز وظیفه همه ما حرکت در مسیر شهدا است، تصریح کرد: تبیین رشادت ها و دلاور مردی های آنان برای نسل جوان و نوجوان یکی از رسالت های مهم مسولان و دست اندرکاران فرهنگی است که تلاش کنند و این قشر را با راه و رسم شهدا آشنا نمایند.

 

گفتنی است شهید «قاسم شاه ولدی» که سال 1398 تحت عنوان شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام به خاک سپرده شد سال 1364 در عملیات والفجر 8 در حزیره بواری به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاک آن شهید گرانقدر پس از انجام آزمایش های DNAشناسایی و با اعلام هویت و شناسایی شهید شاه ولدی انتظار 36 ساله مادر شهید برای دیدار فرزندش به پایان رسید.

کد خبر 1154093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha