افتتاح بیمارستان «سفیر امام حسین(ع)» همزمان با میلاد امام حسین(ع) در کربلای معلی

آستان مقدس حسینی همزمان با میلاد امام حسین(ع) بیمارستان سفیر امام حسین(ع) را افتتاح خواهد کرد تا خدمات رایگان را به همه مردم عراق و زایران عتبات مقدس ارایه دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حسینی، مهندس عباس عبد علی، معاون اداری بیمارستان آستان مقدس امام حسین(ع) اعلام کرد: به توصیه «شیخ عبدالمهدی کربلایی» نماینده مرجعیت عالی دینی و متولی شرعی آستان حسینی، بیمارستان سفیر امام حسین با نظارت «دکتر ستار الساعدی» رئیس نهاد بهداشتی و آموزش پزشکی و با پشتیبانی بخش پروژه های مهندسی و فنی و با هماهنگی اداره بهداشت استان کربلای معلی در روز یکشنبه 15 اسفند 1400 مطابق با ششم مارس 2022 میلادی در نزدیکی حرم امام حسین(ع) افتتاح می کند.

 

وی افزود: این ساختمان متشکل از چهار مشاوره پزشکی مانند مشاور جراحی عمومی، مشاور کلی و اورولوژیست است.

مهندس عبد علی گفت: در این مراسم  مرکز مهم (واحد درمان بافت) افتتاح می شود. در این مرکز خدمات پزشکی رایگان ارایه می شود.

 

وی ادامه داد: بیمارستان سفیر امام حسین(ع) ماهانه نزدیک به یک هزار عمل جراحی را ثبت خواهد کرد. بیشتر این عمل جراحی نیاز به معاینه بافت شناسی دارد. بیمار باید این معاینه را در آزمایشگاه های پزشکی خارج از بیمارستان و با قیمت های گزاف انجام دهد.

معاون اداری این بیمارستان تاکید کرد: آستان مقدس حسینی واحد معاینه بافت شناسی را داخل این بیمارستان برای ارایه خدمات رایگاه به همه بیماران ایجاد کرده است.

 

مهندس عبد علی گفت: تاسیس و افتتاح سالن چهارم و تجهیز آن با پزشکان و کادر متخصص برای انجام عمل جراحی های بزرگ برای همه عراقی ها از همه استان ها به طور رایگان انجام می گیرد.

وی ادامه داد: برای استقرار و افتتاح سالن چهارم و تجهیز آن با تعداد زیادی پزشک و کادر متخصص برای انجام جراحی های بزرگ و فوق بزرگ برای همه عراقی ها از تمامی استان ها و همچنین ارتوپدی به صورت رایگان کار خواهد شد. علاوه براین ، مشاور جراحی شکستگی و مشاور زنان نیز انجام می شود.

 

بیمارستان سفیر امام حسین(ع) متعلق به آستان مقدس حسینی روزانه پذیرای صدها شهروند و بیمار است و همه خدمات پزشکی و بهداشتی و عمل جراحی های بزرگ در طول سال به همه عراقی ها و زایران عتبات مقدس در استان کربلای معلی به طور رایگان داده می شود.

کد خبر 1154136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha