گشایش نمایشگاه طراحی آرم و لوگوی بانوی هنرمند آران و بیدگلی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از گشایش نمایشگاه طراحی آرم و لوگوی «گام نخست» به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه در این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با گرامیداشت اعیاد شعبانیه نخستین نمایشگاه انفرادی مجموعه آثار آرم و لوگو(نشانه) تصویری و نوشتاری بانوی هنرمند ارتباط تصویری «لیلا شادبوستان» با عنوان «گام نخست» با حضور مسئول دفتر امام جمعه شهر، رؤسای ادارات فنی حرفه ای و حوزه هنری و بانوان فعال و هنرمند شهرستان آران و بیدگل گشایش یافت.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این نمایشگاه شامل ۱۵ اثر آرم و لوگو(نشانه) های تصویری و نوشتاری و ترکیبی است که از فرم های هندسی، طبیعت و عناصر بصری مرتبط با هر نشانه طراحی شده است.


ضابطی افزود: لیلا شادبوستان فارغ التحصیل کارشناسی دانشگاه بزرگمهر اصفهان و کارشناسی ارشد از دانشگاه یزد است. این بانوی هنرمند سابقه تدریس در دانشگاه علامه فیض کاشانی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و آموزشگاه های آزاد هنری را در کارنامه هنری خود دارد.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل با اشاره به اینکه پیام ها و سخن ها برای نسل ها و عصرهای طولانی ماندگار است ادامه داد: اثر هنری فرازمانی و فرازبانی است و با هر زبان، فرهنگ و تاریخی گویا بوده و نیازی به ترجمه و توضیح ندارد و می تواند ساعتها شرح و بیان را برای نسل ها و عصرها ماندگار سازد.


ضابطی با تأکید بر اینکه هزینه برای هنر، از نوع سرمایه گذاری است افزود: متبلور شدن استعدادهای هنری هنرمندان، معرفی به جامعه، کسب درآمد و فروش بی واسطه آثار هنری، رونق هنر و تداوم فعالیت های هنری از اهداف عالی برگزاری نمایشگاه های هنری است.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه را فراتر از انتظار خواند و افزود: امروز شاهد خلق آثاری از بانوان هنرمند آران و بیدگل هستیم که نشان از پویایی و کیفیت کار هنرمندان این عرصه است.

 

ضابطی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه ۱۵​ تا ۱۹ اسفند از ساعت ۸ تا ۱۴ در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل پذیرای بازدید علاقه مندان است.

کد خبر 1154515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha