۳۰۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت شهرستان‌های آبادان و خرمشهر افزوده می‌شود

مرتضوی از افزودن ۳۰۰ تخت بیمارستانی تا ۶ ماه آینده به ظرفیت شهرستان‌های آبادان و خرمشهر خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از ۲ بیمارستان ابادان و خرمشهر مراجعه مردم برای درمان به مرکز استان کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید صولت مرتضوی» امروز (یکشنبه ۱۵ اسفند) در بازدید از بیمارستان جدید طالقانی آبادان اظهار کرد: بعد از سفر هیات دولت به خوزستان منابع مالی لازم برای تکمیل بسیاری از طرح‌ها و  زیرساخت‌های این استان تامین شده است.

 

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری با اشاره به تخصیص ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل نهایی بیمارستان طالقانی آبادان افزود: ساخت این بیمارستان در مراحل پایانی قرار دارد و تقریبا تکمیل است.

 

وی با بیان اینکه منابع مالی لازم برای تکمیل و تجهیز بیمارستان طالقانی تامین شده است عنوان کرد: کار نصب تجهیزات درمانی و پزشکی این بیمارستان به زودی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود ضمن اینکه نصب دستگاه اکسیژن ساز و تجهیزات فاضلاب بیمارستان طالقانی در حال انجام است.

 

مرتضوی با اشاره به فراهم شدن زیرساخت لازم برای ایجاد گردشگری سلامت در آبادان و خرمشهر تصریح کرد: ۳۰۰ تخت تا ۶ ماه آینده به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی شهرستانهای آبادان و خرمشهر افزوده خواهد شد.

 

وی یاد آور شد: با بهره‌برداری از بیمارستان‌های ۷۰ تختخوابی خرمشهر و ۲۴۰ تختخوابی طالقانی آبادان مراجعه مردم برای درمان به مرکز استان کاهش خواهد یافت.

 

کد خبر 1154605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha