ضرورت گسترش همکاری‌ های اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران

آسمند با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان و در سطح جامعه، گفت: این مهم مستلزم گسترش همکاری‌ های اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس و اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مدیرکل و کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز (۱۵ اسفند ماه) با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان دیدار و در زمینه برنامه‌های مشترک این دو اداره‌ کل بحث و تبادل‌نظر کردند.

 

سرهنگ «امیرعباس آسمند» در این دیدار با اشاره به نقش حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) در ماندگاری واقعه عاشورا در تاریخ، گفت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز چنین رسالتی بر عهده دارد و در راستای حفظ و ترویج آثار و ارزش ‌های دفاع مقدس در بین اقشار مختلف مردم و نسل جوان تلاش می‌کند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش ‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهدا و ایثارگران برای حفظ تمامیت ارضی کشور و پاسداشت آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند، افزود: امروز ما وظیفه داریم آن رشادت‌ها، فداکاری‌ها و سبک و سلوک شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس را به نسل کنونی انتقال دهیم.

 

وی ادامه داد: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در طول سال حدود ۱۲۷ برنامه در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با همکاری ادارات و سازمان‌ها اجرا می‌کند و در این راستا، تفاهم‌نامه‌هایی منعقد، شوراها و کمیته‌های تخصصی تشکیل می‌شود.

 

آسمند با اشاره به اینکه این نهاد یکی از اعضای ثابت همه این شورا‌ها و کمیته‌ها است، ادامه داد: انتظار داریم با تعامل و همکاری این اداره‌کل شاهد ترویج بیش از پیش فرهنگ دفاع مقدس در سطح جامعه و انتقال ارزش‌ های آن دوران به نسل جوان باشیم.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش ‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان و در سطح جامعه، گفت: این مهم مستلزم گسترش همکاری‌ های اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس و اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

کد خبر 1154775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha