مشارکت مسئولان حوزه حج و زیارت در مراسم روز درختکاری

به مناسبت روز درختکاری مسئولان حوزه حج و زیارت دو اصله نهال میوه در محوطه سازمان حج کاشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، همزمان با زادروز ولادت امام حسین(ع) و در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت و به مناسبت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی، مسئولان حوزه حج و زیارت با کاشت نهال در محوطه این سازمان ضمن گرامیداشت روز درختکاری بر اهمیت، توسعه و نگهداری از فضای سبز تاکید کردند.

 

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب  نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و آقای سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت با غرس دو اصله نهال میوه در فضای سبز محوطه این سازمان در این سنت حسنه مشارکت کردند.
درحاشیه این مراسم نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت با اشاره به اهمیت توسعه و نگاهداری از فضای سبز، درخت بخصوص درختان مثمر را مایه برکت دانست.
وی گفت: سازمان حج و زیارت محل مراجعه زائران و کارگزاران سفرهای زیارتی است و غرس درختان مثمر که مورد تائید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و داشتن فضای سبز مناسب در محوطه  آن می تواند برای مراجعان الگو شود. 
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه در قرآن به تین و زیتون اشاره شده است، همگان را به ترویج و مشارکت در فرهنگ نیکوی درختکاری و حفظ و گسترش فضای سبز با توجه به مزایای محیط زیستی آن فراخواند.

 

کد خبر 1154785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha