هم افزایی و هم اندیشی فعالان کانون های مساجد در مسیر تحقق جهاد تبیین است

حجت الاسلام شکری با تبریک فرا رسیدن سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: هم افزایی و هم اندیشی فعالان کانون های مساجد در مسیر تحقق جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» با حضور در محضر آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در البرز که به مناسبت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد سه شنبه ۱۷ اسفند برگزار شد گفت: هم افزایی و هم اندیشی فعالان کانون های مساجد در مسیر تحقق جهاد تبیین است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: در سطح استان البرز ۳۹۶ کانون فرهنگی هنری مسجد فعال هستند و در قالب ۱۲ رواق و سه شبستان با محوریت فهما فعالیت می کنند. 

 

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه به کانون های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: در زمینه رواق نمایش، استان البرز در سطح کشوری فعالیت دارد . برای این منظور ۱۰ گروه نمایش با عنوان تئاتر بچه های مسجد راه اندازی شده است. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: رشد و جریان سازی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در عرصه رواق نمایش با توجه به نوشتار ۱۰۰ نمایشنامه تک جنسیتی از جمله رویکردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف تعالی رواق نمایش است.

 

 

 

 

کد خبر 1155423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha