۱۰ عضو کانون شهدای فتح المبین دشت عباس  تقدیر می شوند/  توزیع ۵۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان

نجاتی با بیان اینکه کانون فرهنگی و هنری شهدای فتح المبین رتبه نهم استان ایلام را طرح ملی فهما کسب کرده است، گفت: کتابخانه عمومی این کانون به عنوان یک کتابخانه مخزن دار دارای ۳ هزار ۵۰۰ جلد کتاب است.

مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای فتح المبین دشت عباس مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان دهلران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: کانون فرهنگی و هنری شهدای فتح المبین به عنوان معین کانون های شهرستان دهلران در راستای ارائه خدمت به سایر کانون ها در حال فعالیت بوده که این کانون با کسب ۹ هزار و ۴۰ امتیاز مقام اول شهرستان را  به خود اختصاص داده است.

 

سید« محسن نجاتی» با بیان اینکه کانون شهدای فتح المبین یکی از کانون های فعال در شهرستان مرزی دهلران و استان به شمار می رود، افزود: در طرح ملی فهما نیز این کانون توانسته است با اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری و دینی و ثبت آن ها در سامانه بچه های مسجد، به عنوان برترین کانون شهرستان دهلران و کانون نهم استان ایلام مطرح و معرفی شود و ۶۵ نفر نیز به عنوان عضو کانون در این سامانه ثبت نام کرده اند.

 

وی با بیان اینکه کانون فرهنگی و هنری شهدای فتح المبین در طول سال برنامه های مختلفی در اعیاد، مناسبت های ملی و مذهبی با حضور اعضای کانون در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای استقلال برگزار می کند، گفت: برای گرامیداشت ماه مبارک شعبان و اعیاد نیمه شعبان برنامه ها و فعالیت های مختلفی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت اطعام نیازمندان برگزار  می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای فتح المبین دشت عباس، یادآور شد: در راستای گرامیداشت ۱۸ اسفند سالروز  تاسیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور نیز از تعداد ۱۰ نفر از اعضای فعال کانون در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستان  تجلیل می شود.

 

نجاتی با بیان اینکه بیش از ۶۰ نفر از  جوانان و نوجوانان روستای استقلال بخش دشت عباس عضو کانون فرهنگی و هنری شهدای فتح المبین هستند، بیان کرد: کتابخانه عمومی این کانون به عنوان یک کتابخانه  مخزن دار دارای ۳ هزار ۵۰۰ جلد کتاب است که رد طول روز نیز پذیرای علاقه مندان و اعضای ثابت  عضو کتابخانه است.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰  نفر عضو ثابت کتابخانه عمومی کانون هستند، یادآور شد: در مناسبت ها و اعیاد  نیز برنامه های مختلف فرهنگی و هنری از جمله مسابقات کتابخوانی در فضای شبستان مسجد با حضور جوانان و نوجوانان روستای استقلال برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای فتح المبین دشت عباس گفت: در بحث کمک های مومنانه نیز اعضای کانون با همکاری نهادهای انقلابی  و اجرایی از جمله سپاه و خیرین  برای  ۵۰ خانوار بسته های معیشتی تهیه، تامین و توزیع شده است.

 

نجاتی با اشاره به تعمیر و تجهیز مسجد و خرید امکانات سرمایشی برای مسجد به کمک خیرین، یادآور شد: اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری متنوع و حمایت های ستاد استانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد محرک و مشوق نوجوانان و جوانان برای حضور در کانون و اجرای فعالیت ها بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان و استانی در حوزه های مختلف نیز همیاری بسیار خوبی با کانون فرهنگی و هنری شهدای فتح المبین دارند و در پایان نیز از همکاری و حمایت های مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کمال تقدیر را دارم.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1155472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha