در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران کوتاهی می شود

پاکدل با بیان اینکه ۱۰ درصد ظرفیت های اشتغال باید برای ایثارگران باشد گفت: بسیاری از دستگاه ها در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران کوتاهی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمود پاکدل» امروز (چهارشنبه، ۱۸اسفند ) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در سالن شاهد و ایثار رشت اظهار کرد: موفقیت و امنیت امروز کشور از برکت ایثارگری و جانفشانی شهدا و صبر و مقاومت خانواده‌های آنها است.

 

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه درصد بالایی از نخبگان و سرآمدان جامعه توسط همسران شهدا تربیت شده‌اند گفت: بالغ بر ۱۷۵ نماینده مجلس از ایثارگران هستند.

 

وی اذعان کرد: اگر با مجلس و دولت فعلی گامی برای رفع مشکلات ایثارگران برداشته نشود، شاید فرصت دیگری پیش نیاید.

 

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امام و رهبری تاکید بر خدمت ارزنده به جامعه ایثارگران و خانواده شهدا دارند و ما نیز باید در همین مسیر کار کرده و قوانین مربوطه را اجرایی کنیم تصریح کرد: بسیاری از دستگاه ها در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران کوتاهی می کنند.

 

وی ادامه داد: تسهیلات مسکن به ۱۵ تا ۲۰ درصد یک واحد مسکونی نمی‌رسد، لذا باید تمام امتیازات مربوط به مسکن در قالب یک بسته حمایتی مانند زمین و پروانه و انشعابات رایگان در اختیار ایثارگران قرار گیرد.

 

پاکدل با تاکید بر اینکه ۱۰ درصد ظرفیت‌هایی که برای اشتغال تعریف می‌شود باید برای ایثارگران باشد بیان کرد: مسئولان استانی به ویژه معاون سیاسی استاندار گیلان باید پیگیر اجرای قوانین مربوط به اشتغال و حمایت از ایثارگران باشد.

 

در پایان این مراسم از زحمات «عبدالله پاکاری » که از آبان سال ۱۳۹۵ ریاست بنیاد شهید گیلان را عهده‌دار شد، تقدیر و «محمدرضا داوطلب» به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان معارفه شد.

 

 

 

کد خبر 1155932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha