مساجد محلات، مشکلات و آسیب های محله را رصد می کنند

حجت الاسلام امیدی گفت: هر مسجد در هر محله مشکلات و آسیب های محله را رصد می کند و مهم ترین مسئله را محور فعالیت های خود قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز (چهارشنبه 18 اسفند) در گفتگوی تلفنی با برنامه «صبح پارسی» سیمای مرکز فارس ضمن تبریک سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: سهم استان فارس در بین بیش از 26 هزار کانون فرهنگی هنری مسجد کشور، یک هزار و 253 کانون است که هر کانون فرهنگی هنری در مسجد تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان محله را در خود دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به فعالیت کانون ها در 29 موضوع مختلف، تاکید کرد: هر مسجد در هر محله مشکلات و آسیب های محل را رصد می کند و مهم ترین مسئله را محور فعالیت های خود قرار می دهد.

وی افزود: فعالیت ها و اردو های جهادی در زمینه ساخت منازل ویژه نیازمندان، توزیع بسته های کمک معیشتی، پاسداشت مقام شهید و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تشکیل گروه های سرود، تواشیح و ابتهال، فعالیت های قرآنی در مساجد اجرا می شود.

حجت الاسلام امیدی همچنین گفت: در سومین رویداد ملی «فهما» شهرستان مرودشت به عنوان یکی از شهرستان های فعال کشور معرفی و کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» روستای «سیف آباد» شهرستان کازرون نیز در رواق قلم شایسته تقدیر شناخته شد.

کد خبر 1156032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha