موافقت شورای شهر رشت با افزایش عیدی رانندگان استیجاری شهرداری رشت

کارگرنیا گفت: با موافقت اعضای شورا و در صورت مساعد بودن شرایط مالی شهرداری، عیدی رانندگان استیجاری شهرداری رشت به یک میلیون و پانصد هزار تومان افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدحسین واثق کارگرنیا »  امروز (چهارشنبه،۱۸ اسفند) در سی و یکمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با تبریک اعیاد شعبانیه به ويژه به پاسداران و جانبازان گفت: امام حسین(ع) به تمام عالم درس آزادگی و حقیقت جویی داده و چنان حماسه هایی آفرید که تا همیشه نامش جاودان است.

 

رییس شورای شهر رشت ادامه داد: مردم ایران اسلامی بارها در مواجهه با مباحث مختلف با صلابت در  دفاع از ولایت و ارزش‌های اسلام و انقلاب سینه سپر کرده و به معنای واقعی از دستاوردهای انقلاب پاسداری کردند.

 

کارگرنیا با اشاره به دیدار اخیر با یکی از جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی بیان کرد: باید حداقل ماهی یک بار با یادگاران جنگ تحمیلی به عنوان چهره‌های همیشه ماندگار دیدار داشته باشیم تا در ادامه مسیر از تفکرات مخلصانه آنان درس بیشتری بگیریم.

 

وی در ادامه پرداخت عیدی به رانندگان استیجاری شهرداری رشت را مورد اشاره قرار داد و گفت: بر اساس لایحه ارسال شده از سوی شهرداری رشت، مبلغ یک میلیون تومان عیدی برای رانندگان استیجاری  در نظر گرفته شده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شورا موافق افزایش مبلغ عیدی به رانندگان استیجاری شهرداری است اظهارکرد: با موافقت اعضای شورا به مدت یک هفته این لایحه را مسکوت نگه می‌داریم تا شهرداری رشت در صورت مساعد بودن شرایط اعتباری، مجددا لایحه ای به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان به منظور پرداخت عیدی به رانندگان استیجاری شهرداری رشت،  به شورا ارسال کند.

 

«مسعود عباس نژاد» نیز در این جلسه با اشاره به عدم صورت برداری مطلوب از  وضعیت اتوبوس‌های اعزامی به قزوین جهت تعمیر و بازسازی گفت: متاسفانه چند سالی است که تعدادی از اتوبوس های رشت در قزوین وجود دارد و از بابت تعمیر برخی از این اتوبوس ها، شهرداری قزوین سه میلیارد تومان مطالبه دارد.


این عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه به ما اطلاع داده اند که در قزوین ازقطعات اتوبوس های رشت برای تعمیر اتوبوس های قزوین استفاده می کنند افزود: هر چه زمان بیشتری می گذرد به لحاظ فنی از قیمت اتوبوس‌های رشت کاسته می شود و باید هر چه سریعتر وضعیت این اتوبوس ها تعیین تکلیف شود.
 

«سیدشمس شفیعی» نیز در این جلسه با اشاره به اینکه رای صادره پیرامون نحوه پرداخت عیدی کارگران توسط دیوان عدالت نقض شد اظهار کرد: شهردار رشت برای پرداخت عیدی کارگران شهرداری رشت با جدیت پیگیر باشد و پرداخت عیدی کارگران شهرداری رشت نباید به سال آینده موکول شود.

 

این عضو شورای شهر رشت به موضوع بهره وری اشاره کرد و گفت: فردی ممکن است یک بند قانونی که متعلق به سی سال پیش است را مجددا پیگیری کند و آن موضوع موجب بروز مشکلاتی پیرامون پرداخت حقوق و مزایای پرسنل فعلی شود و  انتظار داریم شهردار رشت در این باره دقت و پیگیر رفع مشکلات پرسنل باشد.

 

وی با بیان اینکه در هفته درختکاری اقدامات خوبی از سازمان سیما و منظر شهرداری رشت شاهد بودیم افزود: باید فضای شهر رشت برای استقبال از بهار آماده شود.

 

شفیعی با اشاره به جریان استیضاح شهردار  رشت تصریح کرد: روند استیضاح شهردار رشت قانونی بود و حالا که به هر دلیلی شهردار رشت باقی مانده است، شورا نیز از وی حمایت می کند تا اقدامات خوبی در رشت انجام شود و برخی به دنبال دو قطبی ‌کردن شورا هستند که یقینا این موضوع پذیرفتنی نیست و در فضای حاکم بر شورا  اتحاد و همبستگی بسیار خوبی حاکم است.

 

در این جلسه از تعدادی از پرسنل و اعضای شورا که سابقه حضور در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ايران و میادین نبرد حق علیه باطل و افتخار جانبازی  و همچنین مدافع حرم را داشتند نیز به مناسبت روز پاسدار و جانباز تجلیل شد.

 

اعضای شورای شهر رشت پیش از شروع جلسه صحن شورا در محوطه  ساختمان شورا نسبت به کاشت نهال به منظور  گرامی داشت هفته درختکاری اقدام کردند.

کد خبر 1156116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha