محوریت برنامه‌های نیمه شعبان بر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب باشد

حجت الاسلام احمدی گفت: محوریت برنامه ها و مراسمات نیمه شعبان باید تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و پیوند جمهوری اسلامی با حکومت مهدوی باشد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی عید نیمه شعبان اظهارکرد: در احادیث و روایت ما در باب عالم خلقت تاکید زیادی بر شناخت ائمه (ع) شده تا جاییکه تاکید شده است اگر کسی بمیرد و امام زمان خود را نشناسد و بمیرد در مرگ جاهلیت مرده، و این به معنای جهل تمام عیار و مطلق است.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه از وجود حضرت ولی عصر (عج) به عنوان " خیر کثیر" یاد می شود، گفت: اگر لحظه ای از وجود نازنین امام عصر (عج) غفلت شود منجر به سقوط خواهد شد.

 

 

وی افزود: در روایات و نگره عرفانی و به تعبیر بلند معصومین (ع)، از نعمت وجود اولیای الهی عالم در سکونت و آرامش خواهد بود و از تنفس این حضرات بوده که عالم پابرجا مانده است.

 

 

حجت الاسلام احمدی با تاکید بر پاسداشت و بزرگداشت عید نیمه شعبان و میلاد فرخنده حضرت ولی عصر (عج) گفت: تاریخ تشیع نشان می دهد مردم ایران همواره و به صورت خودجوش در عزای آل الله و همچنین عید آل الله، اقدامات و مراسماتی برگزار می کنند و به ترویج حیات طیبه آن حضرات می پردازند. 

 

وی اضافه کرد: از همین روی در کنار برنامه های سازمانی مصوبی که دستگاه ها و نهادهای مختلف برای بزرگداشت این عید باشکوه دارند، براساس ابلاغیه ای که از سوی مرکز ارسال شده، بر هم افزایی و تاکید بر برخی موضوعات و برنامه ریزی برای برگزاری خودجوش این مراسمات تاکید شده است.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: محوریت برنامه ها و مراسمات نیمه شعبان باید تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و پیوند جمهوری اسلامی با حکومت مهدوی باشد.

کد خبر 1156201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha