رفع موانع تولید در لرستان پی گیری می شود

جهانی تقویت تولید را بستر بهبود وضعیت اشتغال دانست و گفت: رفع موانع تولید از برنامه های مهم اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی است.

« علی جهانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: با پی گیری های به عمل آمده و هم افزایی صورت گرفته شاهد رفع موانع در واحدهای اقتصادی و کمتر شدن مشکلات واحدهای تولیدی خواهیم بود.

 

سرپرست اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان با اشاره به مشکلات واحدهای استان، افزود: همفکری و همکاری اعضا جهت رونق تولید و رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان ضروری است.

 

وی تقویت تولید را بستر بهبود وضعیت اشتغال و معیشت مردم دانست و خاطرنشان کرد: حمایت از تولید و اشتغال کارگران به عنوان قشر پرتلاش و بی ادعای جامعه ضروری است.

 

جهانی ادامه داد: کارگران قشر زحمت کش و پرتلاش جامعه هستند و ما باید قدردان زحمات آنها باشیم و برای تسهیل شرایط آنها تمام توان خود را می گذاریم .

 

سرپرست اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان در ادامه با تاکید بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در راستای تقویت تولید، گفت: از حلقه های مفقوده در استان را که سبب اوج بیکاری و توسعه نیافتگی شده را عدم سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی  است.

 

وی افزود :اگر سرمایه گذاران بومی و مسئولین دولت در طی این سالها با توجه به ظرفیت خوب کشاورزی ، دامپروری و حوزه آب استان  سرمایه گذاری میکردند امروزه لرستان در چنین وضعیت نامطلوبی نبود و بایستی همه مسئولین و مردم در این زمینه با همکاری و هماهنگی بشتر در توسعه و پیشرفت استان تلاش شبانه روزی کنند .

 

جهانی همچنین با بیان اینکه سلامت نیروی کار دغدغه اصلی این اداره کل و وزارت متبوع است، ادامه داد:نیروهای انسانی در واحدهای اقتصادی ازاهمیت بسزائی برخوردارند چرا که سبب افزایش میزان تولید ونیز بهره وری می گردند و نقس سلامت و نشاط کارگران در تولید اهمیت زیادی دارد .

کد خبر 1156280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha