مسئولیت پیگیری اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی  با فرمانداران است

قناعت با بیان اینکه همه سفرهای شهرستانی با پشتوانه کارشناسی و فنی انجام می شود، گفت: مسئولیت پیگیری اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی با فرمانداران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» امروز (۱۹ اسفند) در شورای اداری شهرستان درمیان که با حضور نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل استان، ائمه جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: استقرار دولت سیزدهم و اقداماتی که در دستور کار آیت الله رئیسی قرار گرفته، امیدی در دل های مردم ایجاد کرده است که البته با توجه به تبلیغات سوء دشمن برای ناامیدی مردم باید با جهاد تبیین، دستاوردهای نظام برای مردم بازگو شود.

 

استاندار خراسان جنوبی در ادامه گفت: تحریم های نظام سلطه و بی کفایتی های برخی مدیران داخلی، مشکلاتی را در حوزه اقتصاد و معیشت مردم رقم زده است.

 

به گفته وی؛ در حالی نگاه برخی مدیران برای رفع مشکلات کشور به غرب دوخته شده که وضعیت اقتصادی غربی ها بسیار خراب است اما به جهت تسلط بر رسانه ها، واقعیت های موجود هرگز منعکس نمی شود.

 

قناعت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد راهکارهای رفع مشکلات، بیان کرد: سلامت، پاکدستی، کار شبانه روزی و دلسوزی مدیران و نگاه به ظرفیت های داخلی کلید حل مشکلات کشور و استان است.

 

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: بخشی از مشکلات ما با بصیرت و تحلیل سیاسی درست مردم به ویژه خواص حل می شود.

 

وی با بیان اینکه با این رویکرد دولت سیزدهم، مدیران باید در میدان باشند و از نزدیک و چهره به چهره، حرف های مردم را بشنوند و مشکلات آنان را پیگیری کنند، افزود: همه سفرهای شهرستانی با پشتوانه کارشناسی و فنی انجام می شود، به این ترتیب که موارد قبل از انجام سفر کاملاً بررسی می کنیم تا مصوبات قابلیت اجرا داشته باشند.

 

قناعت با تأکید بر اینکه مسئولیت پیگیری مصوبات شهرستان ها تا حصول نتیجه با فرماندار است، گفت: پیگیری مصوبات سفر اخیر رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به شهرستان درمیان هم نیاز به پیگیری دارد، در سفر هفته جاری به تهران با مدیرعامل بنیاد علوی نشستی داشتیم و درخصوص مصوبات بحت و رایزنی کردیم.

 

وی در پایان تأکید کرد: درمیان از مناطق هدف بنیاد علوی است و باید از این فرصت در راستای توسعه شهرستان استفاده شود.

 

استاندار خراسان جنوبی امروز در سفر یک روزه به شهرستان درمیان ضمن بازدید از مجتمع گلخانه‌ای شهرستان درمیان، یک واحد گلخانه را افتتاح کرد و در ادامه از کشتارگاه دام و طیور، قلعه و بافت تاریخی روستای فورگ، کارخانه قند قهستان و کارخانه یاقوت سرخ قهستان بازدید کرد.

 

همچنین استاندار خراسان جنوبی در جریان سفر به شهرستان درمیان با خانواده گرانقدر شهید صاحبی در شهر قهستان دیدار کرد.

کد خبر 1156318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha