میزبانی بقاع متبرکه فارس از زائران نوروزی در طرح «آرامش بهاری»

حجت‌ الاسلام موسوی گفت: طرح «آرامش بهاری» با هدف میزبانی از میهمانان و زائران نوروزی از ۲۸ اسفند سال جاری تا ۱۳ فروردین در ۱۹۰ بقعه متبرکه فارس اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت‌ الاسلام «سید عباس موسوی»، امروز (پنج شنبه 19 اسفند) با اشاره به اجرای طرح «آرامش بهاری» در ایام نوروز در جمع خبرنگاران گفت: طرح «آرامش بهاری» با هدف میزبانی از میهمانان و زائران نوروزی از ۲۸ اسفند سال جاری تا ۱۳ فروردین در ۱۹۰ بقعه متبرکه فارس اجرا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: در سطح یک این طرح، تمام امکانات رفاهی مانند زائرسرا، خدمات فرهنگی و ... به زائران ارائه خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح با حضور ۱۳۰ مبلغ بومی و غیربومی به اجرا در می آید و شامل غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه و گلزار شهدا در آخرین پنج ‌شنبه سال نیز خواهد بود.

حجت‌ الاسلام موسوی اعلام کرد: اقامه نماز جماعت، ارائه خدمات رفاهی و اسکان زائران، برپایی 15 خیمه‌ های معرفت دینی، اجرای ویژه برنامه «قرار دوازدهم»، راه ‌اندازی ایستگاه ‌های صلواتی و ... نیز از برنامه‌ های طرح است.

وی ادامه داد: ۱۹ گروه فعال جهادی در بقاع متبرکه در اجرای برنامه‌ های اجتماعی، خیریه و توزیع بسته ‌های معیشتی در این طرح حضور دارند و ۹۰ ایستگاه صلواتی در بقاع متبرکه برای زائران نوروزی برپا خواهد شد.

حجت‌ الاسلام موسوی با اشاره به اقدامات انجام شده در خیمه معرفت دینی گفت: غرفه ‌های مشاوره و پاسخگویی به سئوالات شرعی، مباحث عفاف و حجاب، مجموعه‌ های نمایشگاهی، عرضه محصولات فرهنگی و اجرای برنامه تبلیغی چهره به چهره به صورت استیج در این خیمه ها انجام خواهد شد.

کد خبر 1156337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha