آزادگی، ایستادگی و مقاومت را از شهدا بیاموزیم

سردار شاهوارپور با بیان اینکه درسی که امروز ما باید از شهدا بگیریم درس آزادگی، ایستادگی و مقاومت است گفت: باید بر باورهای خود متکی شویم چرا که تکیه بر دشمن سرابی بیش نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سردار حسن شاهوارپور» ظهر امروز (پنج شنبه ۱۹ اسفند) در آئین بزرگداشت راهیان نور که در یادمان شهدای والفجر ۸ اروندکنار برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانبه اظهار کرد: خوشبختانه ملت ما در روز ملی راهیان نور از سراسر کشور برای تجدید میثاق با شهدای والامقام در یادمان های شهدا، همانند شلمچه، اروندکنار، طلائیه حضور پیدا کردند.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان با بیان اینکه این مناطق محل زیارتگاهی دائمی‌ هستند افزود: در این مناطق شهدای والامقام ما ایثارگری و مجاهدت کردند و به ما امنیت را هدیه دادند، لذا ما باید با همه توان در این ایام برای اینکه روایت آن مجاهدت‌ها دست به دست و نسل به نسل انتقال پیدا کند حضور پیدا کنیم و آن روایت‌ها بیان شود.

 

وی سالگرد راهیان‌نور را یکی از اقدامات نمادین خواند که می بایست همواره مورد توجه باشد و تصریح کرد: در کنار این اقدام نیز باید به حضور آحاد مردم اعم از نوجوانان و جوانان و همه کسانی که دنبال و مشتاق هستند توجه کرد که فرهنگ استقامت و مقاومت و فرهنگی که باعث شده امنیت کشور تضمین شود، نمود پیدا کند.

 

سردار شاهوارپور تاکید کرد: برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی باید از تلاشی که شهدای گرانقدر برای امنیت ما انجام داده اند، برای حل مشکلات میعشتی و اقتصادی مردم درس بگیریم و بدانیم تنها باید بر باورهای خود متکی شویم چرا که تکیه بر دشمن تکیه بر استکبار جهانی سرابی بیش نیست.

 

وی با اشاره به اینکه دیدیم در افغانستان و اوکراین و در کشورهای مختلف چگونه غربی ها به این کشورها خیانت کردند ادامه داد: درسی که امروز ما باید از شهدا بگیریم درس آزادگی، ایستادگی و مقاومت است.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان خاطر نشان کرد: یاد همه شهدای عزیزمان را گرامی می داریم و از همه بازدیدکنندگان از یادمان های شهدا می خواهیم با رعایت پرتوکل‌ها در مناطق عملیاتی حضور پیدا کنند و از خون پاک شهدای بر زمین ریخته حداکثر بهره معنوی را ببرند.

 

کد خبر 1156375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha