تعاونی های مسکن سیستان و بلوچستان در طرح نهضت ملی مسکن خوش درخشیدند

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با عملکرد مناسب شرکت های تعاونی مسکن سیستان و بلوچستان، استان توانست در صدر استان های کشور در طرح نهضت ملی مسکن قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حامد آرامش» بیان داشت: با اقدامات مطلوب انجام شده توسط شرکت های تعاونی مسکن استان دخیل در طرح نهضت ملی مسکن، رتبه نخست عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در مرحله اسکلت و مرحله فنداسیون در سطح کشور به سیستان و بلوچستان رسید.


وی اظهار داشت: طرح نهضت ملی مسکن در حال حاضر در شهرستان های زاهدان، چابهار و ایرانشهر در حال اجراست و ۲۳ شرکت تعاونی خوشنام در این سه شهرستان ۳۵۷۳ واحد مسکن می سازند.

 

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در شهرستان زاهدان اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ۲۸ فاز تعریف شده است، گفت:  ۱۸ شرکت تعاونی مسکن در این شهرستان توانسته اند با مجموع اقدامات خود ۲۶۱۷ واحد مسکونی را بین ۲۰ تا ۸۰ درصد به مرحله اجرا در آورند.

 

آرامش بیان کرد: چهار شرکت تعاونی در چابهار و یک شرکت تعاونی در ایرانشهر نیز مجموعا ۹۵۶ واحد مسکونی را برای تحویل به متقاضیان آماده می‌کنند.

 

وی ادامه داد: کار نظارت بر عملکرد شرکت‌های تعاونی با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل راه و شهرسازی، اتحادیه تعاونی‌های مسکن و سایر دستگاه‌های وظیفه‌مدار بطور منظم رصد و پایش می‌شود.

کد خبر 1156442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha