دشمن می خواهد عزت انقلاب را با جنگ نرم از بین ببرد

آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت گفت: دشمن تمام توان و اندیشه خود را بکار گرفته تا انقلاب را، عظمت و عزت آن را از طریق جنگ نرم از بین ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی » در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 20 اسفند) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت با اشاره به تکرار عبارت جهاد تبیین حقایق در عرصه میدانی در کلام رهبر معظم انقلاب گفت: حرکتی که در راستای محو اثر و نقش دشمن در جامعه اسلامی باشد جهاد محسوب می شود.


نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: رسالت اهالی انقلاب و رسانه این است که وارد میدان شوند و به صورت موثر جهاد تبیین داشته باشند.


امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: دشمن تمام توان و اندیشه خود را بکار گرفته تا انقلاب را، عظمت و عزت آن را از طریق جنگ نرم از بین ببرد.


وی افزود: کسانی که می خواهند انقلاب را با کشورهای پیشرفته مقایسه کنند، باید دوران چهل ساله انقلاب را با یک قرن تاریخ مملو از غارتگری و بدون تحریم و تهدید کشورهای پیشرفته مقایسه کنند.


فلاحتی اعلام کرد: کشورهای پیشرفته کنونی موانع دورنی و بیرونی ایران اعم از تحریم و تهدید و جنگ را نداشتند.


 وی گفت: بسیاری از گزارش هایی که از کشورهای به ظاهر پیشرفته منتشر می شود، تبلیغات رسانه است و شاید حقیقت نداشته باشد.


نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد: کشورهای پیشرفته در ظاهر اگر پیشرفت داشته باشند، پیشرفت های معنوی و انسانی نداشته اند و مشکلاتی مانند نادیده گرفتن حقوق زنان، همجنسگرایی، افسردگی و فروپاشی بنیان خانواده دارند.


وی اذعان داشت: پیشرفت عموم کشور های غربی با تاراج و غارت ملتها به دست آمد اما پیشرفت های ایران با تلاش و مجاهدت جوانان، مستقل از دیگران و با وجود سختی های بسیار به دست آمده است.


امام جمعه رشت یادآور شد: آمریکا با فروش اسلحه اقتصاد خود را رونق داده و جنگ افروزی را زمینه فروش اسلحه خود قرار می دهد.


وی گفت: طی 50 سال گذشته بیش از 200 جنگ در جهان به وجود آورده است.


  
فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خود از برخورد دوگانه رسانه ای غربی در پوشش اخبار مربوط به اوکراین و کشورهای اسلامی انتقاد کرد و گفت: در جنگ روسیه و اکراین دریافتیم رسانه های دنیا شیاطین انسی و ترویج کننده نژادپرستی هستند.


وی اظهار کرد: رسانه های غربی نگاهشان به ملتها صهیونیستی است و اهمیتی به جان مردم عراق و افغانستان و یمن نداده و تنها مردم اروپا را لایق زندگی می دانند.


نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: یمن به مشتی از خاک تبدیل شده اما همین رسانه هایی که برای اوکراین اشک می ریزند نه تنها عربستان را محکوم نکردند بلکه واکنش دیگری هم نشان ندادند.

 

فلاحتی همچنین با گرامیداشت رو شهدا گفت: بزرگداشت شهدا از آرمان های انقلاب و اسلام است.


وی نکوداشت شهدا را از نیازهای اساسی کشور دانست و اعلام کرد: بزرگداشت شهدا برای آینده کشور ضروریست.


وی گفت: نظام اسلامی برای مانایی و پویایی خود باید به شهدا توجه رفتاری و اخلاقی و معنوی داشته باشد.

 

امام جمعه رشت به سالروز بمباران شیمایی حلبچه توسط رژیم بعث عراق اشاره و اظهار کرد: عامل این جنایت تنها صدام نبود اروپایی به ظاهر متمدن بودند که در جنایات صدام شریک هستند.

کد خبر 1156504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha