احیای خلیج گرگان از ثمرات مهم سفر رئیس‌جمهور به گلستان است

آیت الله نورمفیدی گفت: احیای خلیج گرگان به منظور جلوگیری از ریزگرد در گلستان یکی از مهمترین ثمرات سفر ریاست جمهوری به گلستان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» ظهر امروز«جمعه ٢٠ اسفند» در خطبه های نماز جمعه گرگان اظهارکرد: لایروبی کانال های بین خلیج گرگان و دریای خزر سبب می شود تا معیشت و اقتصاد ساحل نشینان همچنان رونق داشته باشند.

 

امام جمعه گرگان افزود: موافقت و دستور رئیس جمهور برای اجرای طرح طبیعت گردی و بوم گردی در جزیره آشوراده از دیگر مهمترین دستاوردهای سفر آیت الله رئیسی به استان گلستان است.

 

وی ادامه داد: در اجرای طرح گردشگری در جزیره آشوراده تمام مسائل در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست رعایت خواهد شد و اجازه نخواهیم داد که آسیبی به طبیعت منطقه برسد.

 

آیت الله نورمفیدی گفت: با لایروبی و احیای خلیج گرگان و اجرای طرح گردشگری در جزیره آشوراده بسیاری از دغدغه‌های اقتصادی گلستان برطرف خواهد شد.

 

وی به پروژه پتروشیمی گرگان اشاره کرد و افزود: در این سفر مقرر شد شرکت‌های بزرگ دولتی برای حمایت از این مطالبه استانی وارد میدان شوند و به عنوان سرمایه گذار این پروژه را حمایت کنند.

 

امام جمعه گرگان بیان کرد: در بخش کشاورزی یکی از موضوعات مهم اهالی گلستان است مصوبات و طرح‌های خوبی به تصویب رسید که با اجرایی شدن آن ها دغدغه کشاورزان و زارعان برطرف خواهد شد.

کد خبر 1156531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha