جوانان حافظ انقلاب و ارزش های نظام هستند/صبر خانواده شهدا و جانبازان

احمدی نیا با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش جوانان در حفظ راه شهدا گفت: جوانان حافظ انقلاب و ارزش های نظام هستند و دشمن قادر به غلبه بر آنان نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، مسعود احمدی نیا در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید اظهارداشت: راه شهدا و مسیر دفاع از نظام و کشور همچنان ادامه دارد و در این مسیر همه نقش دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان افزود: جوانان امروز کشور مثل اول انقلاب پای ارزش ها هستند و آنان حافظ انقلاب و ارزش های نظام هستند و دشمن قادر به غلبه بر آنان نخواهد بود.

 

وی ادامه داد: بصیرت شهدا در بین نسل جدید هم وجود دارد که به واسطه آن در برابر دشمن بایستند و هیچ بهای دنیایی مانع از مقاومت آنان نشوند.

احمدی نیا همگان را نسبت به حفظ نظام مسئول دانست و تصریح کرد: همه خواه مسئول یا غیر مسئول برای حفظ نظام و انقلاب مسئول بوده و نباید این مسئولیت خود را به دیگران بسپارند.

 

*صبر خانواده شهدا و جانبازان

 

وی به مشقت های دوران دفاع مقدس و پس از آن برای جانبازان و خانواده های شهدا اشاره کرد و اذعان داشت: آنان در این دوره صبر زیادی را تحمل کردند و خانواده های شهدا با ایثار خود و غم فراغ ساختند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان ادامه داد: استان اصفهان در حوزه ایثار و شهادت جایگاه مهمی در کل کشور دارد و در حال حاضر نیز در پاسداشت این مقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همه پیشگام هستند.

 

وی اضافه کرد: 10 درصد از جمعیت ایثاگران کشور متعلق به استان اصفهان بوده و بسیاری از فرماندهان بزرگ دفاع مقدس و نبرد در برابر دشمنان متعلق به این همین منطقه می باشد.

کد خبر 1156568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha