کانون های مساجد بهترین مکان برای کشف استعداد های جوانان است

شاهمرادی، گفت: کانون های مساجد بهترین مکان برای کشف استعداد های جوانان و نوجوانان است و باید در این زمینه آنها را حمایت کنیم.

مهدی شاهمرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: افراد فعال در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه به دلیل برخورداری از اخلاق مناسب و برنامه‌ریزی هدفمند برای پاسخ به نیاز‌های جوانان، نقش مهمی در جذب مخاطبان نوجوان و جوان دارند.

 

 

مدیر کانون بنت الهدی کرمانشاه افزود: جوانان و نوجوانان اعضای کانون با توجه به شیوع ویروس کرونا در این چند سال در زمینه های مختلف فعالیت را با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه ها را پیگیری و و برگزار کردند.

 

 

وی خاطر نشان کرد:اجرای برنامه های فرهنگی اقتصادی و کمک های مومنانه ، برگزاری اردو ،برپایی کلاس احکام و آموزش قرآن،برگزاری تمامی مراسمات شهادت ها ، اعیاد ، ولادت ها و ماه رمضان شب های قدر ، برپایی خیمه عزای امام حسین در ده شب ماه محرم با بهترین مداح شهر،فرهنگ سازی مقابله با کرونا، برگزاری مشاوره حل اختلاف زوجین، تهیه جهیزیه ،عیادت از برخی بیماران، برپایی نماز جماعت، برگزاری جشن انقلاب و سرکشی از خانواده شهدا از شاخص ترین برنامه ای این کانون است.

 

شاهمرادی تصریح کرد:در سومین رویداد فهما جوانان این کانون با تمام تلاش شرکت کردند و در عملکرد و رشد کانون تاثیرات فراوانی داشته است.

 

 

مدیر کانون بنت الهدی کرمانشاه با اشاره به راهکار جذب جوانان و نوجوانان از طریق کانون های مساجد گفت: راه های بسیاری برای جذب وجود دارد همچون  به وحودآوردن امکانات ورزشی برای جوانان و برگزاری مسابقات قرآنی جایزه قرار نیر برای تشویق و جذب جوانان بسیار موثر است.

کد خبر 1156702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha