درج همزمان قیمت تولیدکننده و مصرف کننده بر روی کالاها

بیشه ای گفت: برای رفع ابهامات برای مصرف کننده در مرحله جدید اعلام شده است که تولیدکننده ها علاوه بر قیمت تولید کننده، قیمت مصرف کننده را هم بر روی کالا درج کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمدعلی بیشه ای» در خصوص اجرای طرح همزمان قیمت تولید کننده و مصرف  کننده بر روی کالاها بیان کرد: در دولت جدید مقرر شد شفاف سازی و روان سازی قیمت کالا در سطح بازارصورت گیرد و بتوانیم کنترل خوبی داشته باشیم و واسطه هایی غیرضرور را حذف کرده و نظارت کامل بر سطح بازار و تولیدکنندگان بر مبنای قیمت گذاری که صورت گرفته داشته باشیم.

 

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان قزوین ادامه داد: وزارتخانه تصمیم گرفت به جای درج قیمت مصرف کننده در مرحله اول، قیمت تولیدکننده روی کالا درج کند که این اتفاق، اتفاق خوبی بود و تولیدکنندگان در استان قزوین همکاری خوبی را در این حوزه داشتند به طوری که استان قزوین رتبه نخست را در سطح کشور کسب کرد.

 

وی عنوان کرد: از آنجایی که واحدهای صنفی همکاری خوبی را نداشتند و با وجود اینکه حتی واحدهای صنفی حاشیه سود خرده فروش و عمده فروش را به آنها اعلام کرده بودند، ابهاماتی داشتند و برای رفع ابهامات برای مصرف کننده، در مرحله جدید اعلام شده است که تولیدکننده ها علاوه بر قیمت تولید کننده، قیمت مصرف کننده نهایی را بر روی کالا درج کنند.

 

بیشه ای خاطر نشان کرد: این طرح شامل تمامی کالاهای مصرفی  و کالاهای اساسی مورد استفاده خانوارها می شود.

کد خبر 1157072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha