دفاع مقدس سرمایه‌های ارزشمندی را برای کشور به ارمغان آورد

سردار شیرازی با اشاره به اینکه دفاع مقدس سرمایه‌های ارزشمندی را برای کشور به ارمغان آورد گفت: امنیت کشور به برکت دفاع مقدس به دست آمده و نشان داد که هزینه تعرض و تجاوز به ایران بسیار زیاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سردار محمد شیرازی» عصر امروز (یکشنبه ۲۲ اسفند) در آئین دوازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد مقاومت همراه با انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «حوض خون» که در یادمان بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک برگزار شد اظهار کرد: خوشبختانه سراسر کشور اسلامی ما را مجاهدت مجاهدان فرا گرفته است.

 

رئيس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تلاش زنان اندیمشکی در رختشوی‌خانه به عنوان یکی از فرصت‌های خدمت در طول دفاع مقدس به شمار می‌رفت که در صحنه آمدند و اخلاص داشتند.

 

وی با بیان اينکه مستندسازی این کار زنان اندیمشکی باعث شد امروز یک چشمه‌ای از نورانیت این اخلاص‌ها آشکار شود اذعان کرد: دوران دفاع مقدس صحنه‌های نورانی و متفاوتی را در خود دارد اما ما باید ببینیم چقدر به آنها پرداخته‌ایم.

 

سردار شیرازی تصریح کرد: بنا بر بیانات رهبر معظم انقلاب، دفاع مقدس همچون گنجینه‌ای عظیم است که باید وارد آن شویم و تمامی مجاهدت‌ها در بخش‌ها و صحنه‌های مختلف را بشکافیم و این امر با همت فراوان صورت می‌گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس سرمایه‌های ارزشمندی را برای کشور به ارمغان آورد عنوان کرد: امنیت کشور به برکت دفاع مقدس به دست آمده و نشان داد که هزینه تعرض و تجاوز به ایران بسیار زیاد است.

 

رئيس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا ایجاد روحیه خودباوری در مردم ایران را یکی از برکات جنگ تحمیلی برشمرد و بیان کرد: در دوره طاغوت، تلاش داشتند که باور مردم ایران به توانمندی‌‌های خودشان را از آنها بگیرند.

 

وی ادامه داد: در دفاع مقدس کارهای به ظاهر نشدنی را انجام دادیم و در ادامه همین ناباوری، استعدادها ظهور و حضور پیدا کرد و توانمندی‌ها آشکار شدند که این توانمندی‌ها، از مطالبات رهبر معظم انقلاب هستند.

 

سردار شیرازی خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس بود که خداوند محبت این شهید والامقام را در دل‌های مردم قرار داد.

 

کد خبر 1157395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha