کانون های مساجد جهرم میزبان جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) هستند

نعمت اللهی از برگزاری آیین های جشن و سرور میلاد حضرت علی اکبر (ع) در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم خبر داد.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع)، گفت: شب گذشته آیین های با شکوه جشن و سرور سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) در کانون های فرهنگی و هنری شهرستان جهرم با حضور خیل عظیم بچه های مسجد برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم افزود: کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» همچون سایر مناسبت های اعیاد ائمه (ع)، میزبان بچه های مسجد در برگزرای یک جشن باشکوه بود.

 

وی ادامه داد: مولودی خوانی، اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی از عناوین این آیین جشن و سرور در این کانون فرهنگی و هنری بود.

 

نعمت اللهی با اشاره به برگزاری آیین جشن روز «جوان» در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، گفت: این برنامه که از ساعت 20 و 30 دقیقه شب گذشته برگزار شد، ذاکران اهل بیت (ع) به مدیحه سرایی و مولودی خوانی در وصف سلاله رسول الله (ع) پرداختند.

 

وی عنوان کرد: کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» نیز دیکر کانونی بود که شب گذشته به برگزاری آیین جشن و سرور پرداخت و در این مراسم حجت الاسلام قناعتیان سخنرانی کرد و جابریان از ذاکران اهل بیت (ع) نیز به مولودی خوانی پرداخت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم در پایان گفت: همچنین آیین های دیگری نیز به همت بچه های مسجد در کانون های فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، «شهید مطهری»، «مشکات الرضا (ع)» و دیگر کانون های سطح شهرستان جهرم به میمنت سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) برگزار شد.

 

کد خبر 1157513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha