اجرای پویش «#حال خوب» ویژه نیمه شعبان/ برپایی جشن در خیابان‌های ولیعصر(عج) سراسر کشور

پویش مهدوی «#حال خوب» با محور همدلی و وفاق برای ظهور امام زمان(عج) ویژه نیمه شعبان در حال اجرا است؛ بخشش یکدیگر به خاطر امام زمان(عج) و برپایی جشن در خیابان‌های ولیعصر(عج) سراسر کشور از محورهای این پویش مردمی است.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، پویش مهدوی «#حال خوب» از چهار ماه قبل به صورت کاملاً مردمی با همراهی حدود 35 40 مجموعه مرد‌م‌نهاد آغاز به کار کرده است.

 

بنابر این گزارش، هدف از اجرای این پویش، ایجاد حال خوب در افراد جامعه به مناسبت نیمه شعبان، سالروز ولادت امام زمان(عج) است؛ مهم آنکه این پویش ادامه‌دار است و در نیمه شعبان تمام نمی شود.

 

در این پویش تلاش بر آن است تا هر یک از افراد جامعه به تناسب توان خود، به حال خوب دیگران و جامعه کمک کند تا حال جاجعه خوب شده و همدلی و وفاق برای ظهور امام زمان(عج) شکل بگیرد.

 

پویش مهدوی «#حال خوب» از همراهی و حمایت شخصیت هایی همچون حجج اسلام والمسلمین صدیقی و پناهیان و استاد شجاعی برخوردار است و در شبکه های اجتماعی توانسته مخاطبان بسیاری را از سراسر کشور و حتی در حوزه بین الملل با خود همراه کند.

 

این گزارش می افزاید: اصناف در این پویش همراهی خوبی دارند و برای حال خوب مردم تخفیف های خرید عید ارائه می دهند. علاوه بر این، در حوزه خدمات اجتماعی، آموزش رایگان دروس توسط معلمان و استادان و  مواسات و محرومیت زدایی نیز در این پویش اقدامات خوبی صورت گرفته که می تواند حال خوب را به افراد و جامعه هدیه دهد.

 

از بخش های اصلی پویش مهدوی «#حال خوب» بخشش یکدیگر در نیمه شعبان به یاد حضرت مهدی(عج) است تا اگر کسی در حق ما بدی و خطایی انجام داده در این پویش او را ببخشیم.

 

خوشبختانه بنابر گزارش ها، استقبال از این پویش بسیار بالا است و حتی در نقاط روستایی با آن همراهی می کنند؛ در قالب طرح سه شنبه های مهدوی حدود 150 برنامه همسو با این پویش اجرا می شود.

 

برنامه اصلی پویش مهدوی «#حال خوب» پنجشنبه، 26 اسفندماه همزمان با شب نیمه شعبان در خیابان های ولیعصر(عج) کل کشور اجرا می شود؛ در تهران هم از میدان راه آهن تا چهارراه ولیعصر(عج) استیج های شادی و موکب های پذیرایی برپا و آتش بازی انجام می شود.

 

احیای شب نیمه شعبان و برگزاری جشن شادی روز نیمه شعبان در روز جمعه، 27 اسفندماه در چهارراه ولیعصر(عج) تهران نیز در قالب پویش مهدوی «#حال خوب» انجام می شود.

 

 

کد خبر 1157613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha