هلال احمر زنجان بیش از ۳۵ میلیارد ریال هزینه درمانی پرداخت کرده است

موسوی گفت: تاکنون بیش از ۳۵ میلیارد ریال هزینه درمانی برای بیماران نیازمند این استان پرداخت کرده ایم، این روند سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در دیدار با سرپرست بهزیستی استان زنجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه افزود: هلال احمر از همه افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر در سطح استان که توان تامین هزینه‌های درمانی، دارو و توانبخشی را ندارند، در پرداخت بخشی از این هزینه ها آنان را حمایت می‌کند.

 

سید قاسم موسوی اظهار داشت: افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در سطح استان زنجان از طرح حمایتی - درمانی هلال احمر  به نحو مطلوبی استفاده کردند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هموطنانی که تحت تحت پوشش این نهادهای حمایتی بودند و سال گذشته هیچ خدمات حمایتی دریافت نکرده بودند با ارائه گواهی مبالغ دارویی و درمانی در بخش های مختلف برای آنها پرداخت شد.

 

موسوی یادآوری کرد:  تاکنون 37 میلیارد ریال هزینه های درمانی برای بیماران نیازمند در سطح استان پرداخت کرده ایم و در سال 1401 نیز طرح حمایتی – درمانی هلال احمر در بودجه لحاظ شده و می توانیم دست هموطنان را در پرداخت هزینه های درمانی و دارویی بگیریم.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان بر هم افزایی بیشتر میان جمعیت هلال احمر و بهزیستی استان زنجان تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه آسیب پذیرترین قشر جامعه تحت پوشش بهزیستی است در بخش های مختلف توانبخشی، طرح حمایتی – درمانی، آموزش می توانیم خدمات ارائه دهیم.

 

موسوی با بیان اینکه تعامل و همکاری قابل توجهی میان بهزیستی و هلال احمر وجود دارد، گفت: این همکاری در مراکز وابسته و زیر مجموعه بهزیستی مطللوب است و بسیاری از فعالیت های این مجموعه با امور داوطلبان هلال احمر همپوشانی دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: مرکز جامع توانبخشی هلال احمر زنجان یکی از پنج مرکز برتر در سطح کشور به لحاظ ارائه خدمات و  نیروی انسانی است.

 

سرپرست بهزیستی استان زنجان نیز در ادامه ضمن تاکید بر تعامل با جمعیت هلال احمر استان افزود: در بخش های مختلف به منظور ارائه خدمات مطلوب برای هموطنان در سطح این استان هم افزایی ها را بیشتر خواهیم کرد.

 

در پایان این دیدار مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان لوح تبریک انتصاب سرپرست بهزیستی استان را اهدا کرد.

کد خبر 1157650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha