آزادسازی ۱۸ زندانی به همت اعضای اتاق بازرگانی فارس

رازقی گفت: زمینه آزادسازی ۱۸ زندانی جرائم مالی و غیر عمد توسط اعضای اتاق بازرگانی فارس فراهم شده است و حرکت خیران و نیک اندیشان عضو این اتاق در این عرصه قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جمال رازقی»، امروز (دوشنبه 23 اسفند) در جلسه کمیسیون حمایت قضایی، مالکیت فکری، حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی فارس گفت: زمینه آزادسازی 18 زندانی جرائم مالی و غیر عمد توسط اعضای اتاق بازرگانی فارس فراهم شده است.

رئیس اتاق بازرگانی فارس افزود: اتاق بازرگانی فارس در یک ماه گذشته پس از بازدید مسئولان و خیران استان از زندان شهرستان شیراز با کمک اعضا و خیران عضو خود توانسته 18 زندانی جرائم مالی و غیر عمد زن و مرد را آزاد کند.

وی اضافه کرد: حرکت خیران و نیک اندیشان عضو اتاق بازرگانی فارس همواره مایه مباهات و افتخار بوده و نمود عمل به رسالت اجتماعی است.

رازقی تاکید کرد: حمایت دادگستری فارس از بخش اقتصاد و تولید در استان قابل تقدیر است و در ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کارهای بزرگی برای رونق تولید و رفع گرفتاری واحدهای تولیدی به انجام رسیده است.

وی ادامه داد: همراهی های عملی قوه قضائیه در فارس با بخش خصوصی موجب شده اتاق بازرگانی فارس رتبه اول حل مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی در کشور را کسب کند.

وی از انعقاد تفاهم نامه اتاق بازرگانی ایران با سازمان زندان های کشور خبر داد و گفت: در این تفاهم نامه، تمام ابعاد اشتغال پایدار و مولد زندانیان و خانواده های آنها دیده می شود که امضای آن نتایج امیدوارکننده ای در پی خواهد داشت.

کد خبر 1157765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha