کمک ۹ میلیارد ریالی مرکز نیکوکاری محسنین به نیازمندان

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان گفت: مرکز نیکوکاری محسنین این شهرستان امسال، ۹ میلیارد ریال به صورت غیرنقدی به نیازمندان کمک کرد.

«جواد حشمتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: قالب این کمک های غیرنقدی توزیع بسته معیشتی، غذای گرم، پوشاک و میوه بوده که توسط خیرین تهیه و توسط رابطان مرکز توزیع شده است.

 

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان خاطرنشان کرد: علاوه بر موارد مزبور گوشت، صیفی جات، کیک، بسته خرما، پنیر خامه ای، فرم عینک، لوازم منزل، لوازم التحریر و کیف و فرم مدارس هم بین خانوارهای نیازمندان شهرستان جهت کمک به بخشی از مشکلات معیشتی آنان توزیع شد.

 

حشمتی عنوان کرد: بیشترین کمک های غیر نقدی با 813 بسته معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، حبوبات، سویا، رب، ماکاروانی و غیره به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال و 16 هزار و 189 پُرس غذای گرم به ارزش پنج میلیارد ریال توزیع شد.

 

وی ضمن تشکر و قدردانی از کمک های مردمی به این مرکز خاطرنشان کرد: توزیع بسته های معیشتی و کمک های غیرنقدی به مناسبت های مختلف در محلات و مناطق سطح شهر صورت گرفته که همچنان ادامه خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: جهت کمک به بهبود معیشت محرومان و برطرف شدن بخشی از مشکلات آنان، برای ایام نوروز توزیع 15 هزار قرص نان بین نیازمندان و محرومان توسط این مرکز صورت خواهد گرفت.

 

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان، حمایت از ایتام، رفع مشکلات معیشتی محرومان، تامین جهیزیه نوعروسان و اهدای لوازم ضروری منزل، ارائه خدمات درمانی، فرهنگی و مسکن به نیازمندان را از جمله اهداف این مرکز عنوان کرد.

 

به گفته وی تعداد خانواده های تحت پوشش این مرکز هزار و 11 مددجو است که از این تعداد، 524 مددجوی کمیته امداد و 592 نفر غیر مددجو هستند.

 

 

 

کد خبر 1157997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha