پیش بینی حضور سه تا پنج میلیون نفر گردشگر نوروزی در هرمزگان

دوستی گفت: هموطنان بسیاری از سراسر کشور، استان هرمزگان را به عنوان مقصد سفر خود در تعطیلات نوروز انتخاب می‌کنند و هرمزگان آماده میزبانی از میهمانان نوروزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « مهدی دوستی » در رزمایش آغاز طرح ویژه کنترل ترافیک نوروزی در استان هرمزگان که در ستاد فرماندهی انتظامی استان‌ هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی مایه آبرو و افتخار برای کشور است و یکی از جاهایی را که خوشبختانه روزانه و هر ساعت می‌توانیم رزم میدانی آن‌ها و توفیق خدمت و شهادت را ببینیم، قطعا نیروی انتظامی است.

 

وی ادامه داد: اگر در این سال‌ها توفیقی در کاهش تصادفات صورت پذیرفته است، قطعا مرهون زحمات دستگاه‌های ‌های مختلف به ویژه نیروی انتظامی، پلیس راهور و آتش‌نشانی و سایر دستگاه‌ها است.

 

استاندار هرمزگان بیان‌ کرد: سردار جعفری فرمانده محترم انتظامی استان هرمزگان، همه موضوعات را در بعد تامین امنیت با حساسیت ویژه‌ای دنبال می‌کند و من از این بابت قدردان ایشان هستم.

 

دوستی عنوان‌ کرد: هرمزگان در نوروز پیش رو، با خیل عظیمی از مسافران در حدود بین سه تا پنج میلیون نفر روبرو خواهد بود و در این راستا روند اقدامات و نظارت‌ها باید تشدید شود.

 

وی با اشاره به لزوم تلاش در جهت کاهش حوادث جاده‌ای، گفت: در این راستا هدف مهمی داریم که به دنبال محقق کردن آن هستیم، تا بتوانیم 50 درصد حوادث و سوانح جاده‌ای را کاهش دهیم و قطعا همدلی بین دستگاه‌ها نعمتی است که می‌تواند در این راه ما را کمک کند.

 

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: اقتدار پلیس و نیروی انتظامی خط قرمز ما است و همیشه از این اقتدار دفاع کرده‌ایم و قطعا با برنامه‌هایی که سردار جعفری دارند و ما هم کنارشان هستیم، هوشمندسازی پلیس و تجهیز پلیس به ابزار و تجهیزات نوین را دنبال می‌کنیم تا هم نظارت بهتری انجام شود و هم بتوانیم گامی را در جهت داشتن پلیس هوشمند برداریم.

 

دوستی با اشاره به پیش بینی و اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی در هرمزگان از دستگاه‌های فعال در طرح ویژه نوروز که در راستای آسایش و آرامش مردم تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: در این زمینه، هماهنگی خوبی میان نیروی انتظامی، پلیس راهور، پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، راهداری و دیگر دستگاه‌های مرتبط ایجاد شده و این امر نوید بخش آمادگی کامل برای فراهم کردن بستری مناسب جهت پذیرایی از میهمانان نوروزی در استان هرمزگان است.

 

وی افزود: هموطنان بسیاری از سراسر کشور، استان هرمزگان را به عنوان مقصد سفر خود در تعطیلات نوروز انتخاب می‌کنند و هرمزگان آماده میزبانی از میهمانان نوروزی است.

 

استاندار هرمزگان همچنین از همه هموطنان درخواست کرد؛ قوانین راهنمایی و رانندگی به خصوص سرعت مجاز را در مسافرت های جاده‌ای خود رعایت کنند تا عید نوروز زیبایی برای همگان رقم بخورد.

 

همچنین سردار « غلامرضا جعفری »، فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان نیز در این مراسم، اظهارداشت: جا دارد تشکر کنم از زحمات همه دستگاه‌های خدمات رسان در طول سال 1400و خداقوت بگویم خدمت همکاران انتظامی، دستگاه‌های ‌امدادی و همه دستگاه‌هایی که در این میدان مقدس حضور دارند.

 

وی افزود: تلاش‌های بسیار خوبی با مدیریت جهادی و انقلابی مهندس دوستی استاندار محترم هرمزگان، در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی در استان انجام شد و با این مدیریت جهادی و انقلابی هم در بحث سیل و هم در بحث زلزله در استان هرمزگان، امداد‌رسانی خیلی خوبی انجام شد که از ایشان تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان بیان‌کرد: واقعیت امر این است که خدمت در راستای امنیت، سلامت و نظم و آرامش مردم در امتداد وصایای شهدای عزیز است و شهدا ما را وصیت‌ کرده‌اند در همین مسیر خدمت‌گذاری قدم برداریم و امروز حضور شما در این رزمایش جلوه‌ای از تحقق وصایای شهدا است و برای خدمتگذاری به مردم کمر همت بسته‌اید و با یک تعامل بسیار خوب و ارزنده و وحدت، وفاق و همدلی آمادگی خود را برای خدمت هرچه بیشتر در ایام نوروز اعلام کرده‌اید‌.

 

این مراسم با حضور استاندار هرمزگان، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان و همچنين مدیران دستگاه ها و نهادهای عضو ستاد اجرایی خدمات سفرهاى نوروزی استان هرمزگان، برگزار شد. 

 

 

 

 

 

کد خبر 1158087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha