موفقیت‌های امروز کشور از مساجد به دست آمده‌اند

سردار نجفوند گفت: موفقیت‌هایی که امروز در کشور می‌بینیم، از مساجد به دست آمده‌اند و ضرورت دارد نسل جوان را به حضور در مساجد دعوت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سردار علی نجفوند» عصر امروز (سه شنبه ۲۴ اسفند) در یادواره شهید «محمد اسماعیلی سزاری» اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی پر از رشادت‌ها و مجاهدت‌هایی دلاورمردانی است که به‌واسطه مجاهدت خود، برگ‌های زرینی به کتاب قطور جمهوری اسلامی افزودند.

 

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران افزود: در جنگ نابرابر تحمیلی، ما در مقابل تمام دنیا که آن همه تجهیزات داشت، ماندیم، مقاومت کردیم و پیروز شدیم و دشمنان ما شکست خوردند.

 

وی با اشاره به اینکه موضوع پشتیبانی به عنوان اولین کار لازم در انجام امور نظامی به حساب می‌آید اذعان کرد: مسیر ریل راه‌آهن تهران به خوزستان یکی از مسیرهای حساس و حیاتی در بحث پشتیبانی از جنگ بود.

 

سردار نجفوند ضمن اشاره به رشادت و ازخودگذشتگی شهید اسماعیلی سزاری تصریح کرد: کار این شهید بزرگوار بسیار به موقع و بزرگ بود که جان ۷۵۰ رزمنده را نجات داد.

 

وی با بیان اینکه پس از گذشت ۴۳ از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد هستیم که پله‌های ترقی را در بحث امنیت طی کرده‌ایم ادامه داد: مجاهدان ما در محور مقاومت و در جنگ در برابر داعش، مردانه ايستادند، مقاومت کردند و اجازه کسب پیروزی را به دشمنان ندادند.

 

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) بیان کرد: اندیمشک در طول دوران دفاع مقدس به عنوان شاهراه حیاتی جنگ و دروازه خوزستان بود اما هنوز خیلی رشادت‌ها و اسناد وجود دارد که به آنها نپرداخته‌ایم.

 

وی عنوان کرد: ما در دوران دفاع مقدس در تأمین حتی یک گلوله خمپاره هم عاجز بودیم و با دست خالی اما با داشتن ایمان به خدا و تلاش و مجاهدت، روز به روز نسبت به گذشته پیشرفت داشتیم.

 

سردار نجفوند با اشاره به اینکه در حال حاضر تحت حمله رسانه‌های دشمنان دنیا قرار گرفته‌ایم اضافه کرد: این رسانه‌ها به دنبال ایجاد تزلزل در بین مردم هستند و می‌خواهند ناامیدی را به آنها تزریق کنند.

 

وی با بیان اینکه لازم است قدردان نعمت نظام جمهوری اسلامی و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب باشیم و قدر امنیت امروز کشورمان را بدانیم تاکید کرد: موفقیت‌هایی که امروز در کشور می‌بینیم، از مساجد به دست آمده‌اند و ضرورت دارد نسل جوان را به حضور در مساجد دعوت کنیم.

 

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) در ادامه به بیان مطالبی در رابطه با موشک‌باران مرکز جاسوسی و عملیاتی اسرائیل در منطقه اربیل پرداخت.

 

«حسن دهقان» نیز ابراز کرد: شهید اسماعیلی سزاری با نثار جان خود، جان ۷۵۰ رزمنده عملیات والفجر هشت که در قطار مسافربری مسیر اندیمشک به تهران بودند را نجات داد و از خود گذشت تا آن رزمندگان دلاور به سلامت به آغوش خانواده بازگردند.

 

دبیر مراسم گرامیداشت شهید اسماعیلی سزاری گفت: خوشبختانه ما تاکنون با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری طلوع غدیر جنوب در راستای معرفی این شهید والامقام که از جامعه کارگری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بود، اقدامات بسیار خوبی را انجام داده‌ایم.

 

وی پیگیری و مطالبه از فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مکاتبه با دبیر شورای امنیت کشور و ساخت مستند «قربانگاه اسماعیل» را از جمله اقدامات صورت گرفته برشمرد و یاد آور شد: مستند «فانوس روشن» با حمایت راه‌آهن ساخته شده که به‌زودی از شبکه ۲ سیما پخش می‌شود.

 

در ادامه این آئین، کتاب «کیلومتر ۵۹۷» به قلم «مرتضی عرب حجی» به پاس رشادت‌های این شهید فداکار رونمایی شد.

 

کد خبر 1158217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha