قاسمی، از مصدومیت ۱۵ نفر در اثر حوادث چهارشنبه سوری پایان سال ۱۴۰۰ در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، دکتر « حسین قاسمی » در گفتگویی خبری در رابطه با مصدومین چهارشنبه پایان سال گفت: شب گذشته 15 مصدوم ناشی از حوادث چهارشنبه پایان سال داشته ایم که 11 نفر آنها مذکر و 4 نفر مونث بوده است.

 

وی افزود: هشت مصدوم در جزیره کیش و 7 مصدوم در شهر بندرعباس بوده و در سایر شهر استان مصدومی مرتبط با حوادث چهارشنبه سوری نداشته ایم. 

 

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و دبیر ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: به جز دو مصدوم که یکی خانم ۴۲ ساله است که به دنبال پریدن از روی آتش دچار تروما به زانو و آقای  ۲۸ ساله عابر با آسیب به دست و سوختگی درجه دو که در حال حاضر در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تحت نظر هستند، بقیه مصدومین به صورت سرپایی درمان و ترخیص شده اند.

 

قاسمی عنوان کرد: هشت نفر از مصدومین عابر بوده و خودشان از مواد محترقه استفاده نکرده بودند و ۷ نفر به دلیل استفاده از مواد محترقه دچار آسیب شدند.

 

وی با بیان اینکه عمده آسیب وارد در سطح سوختگی درجه یک و دو و خراشیدگی سطحی بوده است، گفت: مصدومین بیشتر از ناحیه دست، پا، سرو گردن و چشم ها دچار اسیب شده بودند.

 

 

 

کد خبر 1158340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha