اهداء ۸۷۱ مورد جهیزیه به نوعروسان زنجانی

روح اله صالحی گفت: از آغاز سال جاری تاکنون ۸۷۱ مورد جهیزیه و هدیه ازدواج با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در استان زنجان اهدا شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در مراسم رزمایش کمک‌های مومنانه که در قالب اهدای جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: به مناسبت عید بزرگ نیمه شعبان اهدای این تعداد جهیزیه به صورت همزمان با سراسر کشور در استان زنجان هم برگزار شد.

 

روح اله صالحی اظهار داشت: ۲۸۲ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در استان اهدا خواهد شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: اهدای این تعداد جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بیش از پنج میلیارد تومان است.

 

صالحی تاکید کرد: از آغاز سالجاری تاکنون ۸۷۱ مورد جهیزیه و هدیه ازدواج با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در استان زنجان اهدا شده است.

 

وی گفت: حمایت از انسان‌های ضعیف گفتمان اول کمیته امداد را تشکیل می‌دهد و ترویج فرهنگ خیر و احسان، در سطح جامعه به عنوان محور و گفتمان دوم باید ویژه توجه شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان تصریح کرد: استان زنجان خیرین بسیار زیادی دارد و همیشه در کارهای خیر پیشرو می‌باشند.

 

کد خبر 1158570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha