توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین اقشار کم درآمد انزلی

جانباز گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان در بین اقشار کم درآمد انزلی توزیع شد.

«حمید جانباز» امروز (چهارشنبه، 25 اسفند) در حاشیه توزیع این بسته های معیشتی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی اظهار داشت: ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته ۴۰۰ هزار تومان در بین اقشار کم درآمد انزلی توزیع شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان انزلی تصریح کرد: این بسته‌ها شامل حبوبات، برنج، روغن، ماکارونی بود که توسط گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه انزلی و خیرین تهیه و توزیع شد.

 

وی ارزش هریک از این بسته ها را حدود ۴۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: برای تهیه این بسته ها ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

جانباز خاطرنشان کرد: طی یکسال گذشته بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی را در هفت مرحله به ارزش چهار میلیارد تومان بین نیازمندان و افراد کم برخوردار شهرستان انزلی توزیع کرده‌ایم.

 

 

* اهدا ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان در انزلی

«واحد موحدی فر» از اهدا ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در انزلی خبر داد و افزود: برای این جهیزیه ها ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی انزلی امروز (چهارشنبه،25 اسفند) با بیان اینکه این جهیزیه ها به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) اهدا شده اند اظهار داشت: این جهیزیه از کالاهای کاملا ایرانی تهیه شده اند و شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشوئی و جارو برقی بود که به ۱۰ نوعروس‌تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد.

 

وی‌تصریح کرد: امروز علاوه بر اهدای جهیزیه ، ۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال نیز در بین ایتام شهرستان بندر انزلی توزیع شد که ارزش هر بسته معیشتی حدود ۵۰۰ هزار تومان بود.

 

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۳ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال در بین نوعروسان تحت پوشش شهرستان توزیع شده است.

کد خبر 1158675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha