۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد

رضایی‌پور گفت: به مناسبت نیمه شعبان، ۲۰ سری جهیزیه به زوج‌های تحت‌پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا اهدا شد.

«عنایت رضایی‌پور» در حاشیه اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت‌پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در آستانه نیمه شعبان ۲۰ سری جهیزیه به زوج‌های تحت‌پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) آستارا اهدا شد.

 

فرماندار بندر آستارا افزود: جهیزیه‌هایی که به زوج‌های تحت‌پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) اهدا شد شامل یخچال، تلویزیون، ماشین‌لباسشویی، جاروبرقی، اجاق گاز و برخی از لوازم ضروری منزل بود.

 

وی با بیان‌اینکه ارزش ریالی هر سری جهیزیه اهدایی به نوعروسان تحت‌‎پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) ۳۰ میلیون تومان است، تصریح‌کرد: جهیزیه‌ها از محل منابع کمیته امداد امام خمینی(ره) و با مشارکت خیرین و نیکوکاران تهیه شد.

 

تسلی‌نیا با اشاره به اینکه کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) علاوه بر تامین برخی از اقلام جهیزیه، تا سقف ۱۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه بدون بهره در قالب وام کارگشایی به این افراد پرداخت می‌کند، گفت: طی سال جاری تاکنون بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به ۱۶۲ نفر پرداخت شده است.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا با قدردانی از مشارکت حامیان، خیران و دستگاه‌های اجرایی و با اشاره به نقش مهم آنها در توانمندسازی خانواده‌های نیازمند، خاطرنشان‌کرد: کمک به تامین جهیزیه دختران تحت‌پوشش و پرداخت کمک هزینه ازدواج فرزندان پسر از جمله حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای ترویج فرهنگ حسنه ازدواج است تا در سایه این امر مهم، زمینه‌های لازم برای ازدواج موفق و پایدار برای خانواده‌های تحت حمایت فراهم آید و از بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه پیشگیری شود.

کد خبر 1158865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha