سرپرست فرمانداری فاریاب معرفی شد

امروز ۲۶ اسفندماه آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان فاریاب با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری، سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری و جمعی از مسئولان محلی، امام جمعه و تعدادی از مسئولان محلی شهرستان فاریاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۶ اسفندماه آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان فاریاب با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری، سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، امام جمعه و تعدادی از مسئولان محلی شهرستان فاریاب برگزار شد. 
 
 
«رحمان جلالی» در آیین معارفه «سید حسام الدین حسینی» به عنوان سرپرست فرمانداری فاریاب و تکریم و تجلیل از خدمات «علی نیک‌نفس»، گفت: در روایت‌ها و وصایای شهیدان و حاج قاسم سلیمانی از حوزه دفاع مقدس، مولفه‌های حکومت مهدوی (عج) در دوران دفاع مقدس به خوبی به منصه ظهور رسیده است.  
 
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان خاطرنشان کرد: برای این که بخواهیم به قصه ظهور نزدیک شویم، باید به خوبی از امتحان در حکومت ولی‌فقیه سربلند بیرون آییم و باید قدر این دوران دانسته شود. 
 
وی ابراز کرد: حاج قاسم تربیت یافته مکتب ولایت‌ فقیه بود و ارتباط معنوی با ایشان داشتند. 
 
جلالی تصریح کرد: ولایت‌ فقیه عزت و افتخار امروز ما است و هر کجا به فرموده ایشان عمل کردیم، موفق بودیم.  
 
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان ضمن قدردانی از خدمات «علی نیک‌نفس» در فرمانداری فاریاب، عنوان کرد: در شهرستان فاریاب اتفاقات بزرگی در حوزه زیرساخت‌ها رقم خورده و از معادن خدادی بسیاری بهره می‌برد که همه باید دست به هم دهیم و کار را پیش ببریم.
 
وی برای «سید حسام الدین حسینی» در مسئولیت سرپرست فرمانداری فاریاب آرزوی موفقیت کرد و گفت: ایشان توانمندی لازم در حوزه‌های تخصصی دارند و مطمئنا تقویت شهرستان را دنبال خواهند کرد ضمن آن که مردم‌داری ویژگی بارز ایشان است و همیشه دغدغه کل جنوب استان را داشته‌اند. 
 
جلالی اظهار کرد: در انتخاب فرمانداران تحت هیچ گونه فشاری کار نکردیم، در یک انتصاب باید پروسه‌ای طی شود و کمیته تخصصی، بررسی میدانی و مصاحبه‌های تخصصی برای انتخاب آنها صورت گرفت. 
 
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم با استفاده از تجربه پیشکسوتان در این عرصه با موتور محرکه جوانان کاری را پیش ببریم. 
 
وی بیان کرد: به دنبال این هستیم که چهره مدیریتی استان جوان شود، اما به معنی جدا شدن از پیشکسوتان نیست، بدون اندیشه و تجربه کار پیش نمی‌رود و حتما باید در هیات‌های اندیشه‌ ورز از ظرفیت نیروهای انقلابی استفاده کنیم. 
 
جلالی خاطرنشان کرد: فاریاب باید در حد شهید «حسین تاجیک» ساخته شود، اگر ما پیرو مکتب حاج قاسم هستیم و هر لطفی به آن شهید داریم باید شهر را در همان حد و اندازه درست کنیم.
 
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در خاتمه تصریح کرد: تمام ظرفیت نمایندگان و بنگاه‌های اقتصادی باید پای کار باشد و فاریاب را به خوبی ساخت.
 
منبع: روابط عمومی استانداری کرمان
کد خبر 1158933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha