بزرگترین هدف دشمن اغوای خواص جامعه است

حجت الاسلام محمد جعفری گفت: یکی از سنگین ترین جنگ های نرم تاریخ کشور ما امروز و بزرگترین هدف دشمن، اغوای خواص جامعه است و دشمن قصد دارد توده‌های مردم مورد اغوا قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۷ اسفندماه حجت الاسلام «محمد جعفری» در خطبه های نماز جمعه آسمینون، گفت: یکی از سنگین ترین جنگ های نرم تاریخ کشور ما امروز و بزرگترین هدف دشمن، اغوای خواص جامعه است و دشمن قصد دارد توده‌های مردم مورد اغوا قرار بگیرند.

امام جمعه موقت آسمینون افزود: وسیله اغوای توده‌های مردم، اغوای خواص جامعه است یعنی کسانی که عنوان، امکانات و احیانا سوادی دارند و مانند این ها چون وقتی خواص اغوا شوند به راحتی توده‌های مردم را اغوا خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در واقع هر جا توده‌های مردم تحت تاثیر قرار گرفتن باید ریشه آن را در خواص جامعه دانست و به همین دلیل رسالت خواص جامعه در جهاد تبیین و روشنگری جامعه به مراتب سنگین‌تر و حساس تر از هر زمان دیگری است.

خطیب موقت نماز جمعه آسمینون ضمن تبریک نیمه شعبان ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، ابراز کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با صداقت و شرافت، تمام تلاش خود را برای آرامش و امنیت این کشور انجام می‌دهند اگر رشادتها و جانفشانی های این عزیزان نبود خدا می داند چه بلایی بر سر کشور می آمد.

وی ادامه داد: هر روز شاهد این هستیم که این عزیزان یک گروهک، یک تله انفجاری یا یک گروه تروریستی را منهدم یا دستگیر می کنند بنابراین نامشان گمنام است به ظاهر، اما همیشه در قلب مردم جا دارند و امیدواریم خدای متعال توفیق بیشتر و اجر بی نهایت ای به آنها عطا کند.

حجت الاسلام جعفری خاطرنشان کرد: این هفته شاهد غرورآفرینی سپاه پاسداران بودیم که نیروهای با صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون گذشته به موقع جواب دندان شکنی به دشمن داد.

امام جمعه موقت آسمینون یادآور شد: بامداد یکشنبه به وقت ساعت ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سپاه پاسداران با ۱۰ موشک بالستیک نقطه زن پایگاه رژیم‌ صهیونیستی را در اربیل عراق مورد هدف قرار داد و روزنامه های صهیونیستی اذعان داشتند که عملیات موشکی ایران علیه مراکز جاسوسی در کردستان عراق مورد اصابت قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران بار دیگر نیز تاکید کرد به رژیم جنایت کار صهیونیستی هشدار می‌دهیم که تکرار هرگونه شرارت با پاسخ های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد و به ملت عظیم ‌الشان ایران نیز اطمینان می دهیم امنیت و آرامش میهن اسلامی خط قرمز نیروهای مسلح بوده و به احدی اجازه تعرض و تهدید نخواهیم داد.

حجت الاسلام جعفری در خاتمه ضمن تبریک پیشاپیش سال نو، عنوان کرد: امسال ۲ بهار در یکدیگر ادغام شده اند، نیمه شعبان با نوروز و این اتفاق مبارکی است و امیدواریم شاهد ظهور مولایمان امام زمان(عج) باشیم امام صادق (ع) می‌فرمایند: نوروز است که قائم ما، ولی امر ما ظهور می کند و آن روز، روزی است که قائم ما بر دجال ظفر می‌یابد.

کد خبر 1159061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha