فاصله جا به جا شدن مدیران نباید خالی از خدمت و انجام مسئولیت شود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: وظیفه و تکلیف شرعی، قانونی و اخلاقی هر مدیر، خدمت صادقه و بی منت تا آخرین لحظه حضورش در آن پست است و فاصله زمانی جا به جا شدن مدیران هم باید تابع همین رویکرد باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین "رضا نوری" در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز خراسان شمالی با اشاره به اینکه در مواردی شنیده می شود که با اعلام جابجایی مدیران بعضی از آنها دست از کار کشیده‌اند، گفت: امکان ماندن همیشگی یک مدیر در پستش نیست و با توجه به همیشگی بودن این روند، شانه خالی کردن از وظیفه و عدم پاسخگویی به مردم پذیرفتنی نیست.
 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تبریک میلاد مسعود بقیه الله بیان کرد: ایمان قوی به خدا، خداجویی و خدا خواهی یکی از ویژگی های آن حضرت است که در روایت ها به آن اشاره شده است.

 


وی افزود: ما هم اگر خود را از یاران آن حضرت می دانیم نباید در برابر مشکلات عقب نشینی کنیم  و همواره محکم و استوار باشیم.

 

 

امام جمعه بجنورد، مواسات و ایثار را یکی از ویژگی های یاران حضرت مهدی (ع) برشمرد و گفت: در آستانه سال نو از همسایگان و خویشاوندان نیازمند نباید غافل شویم.

 

 

حجت الاسلام نوری تمامی مردم را به انجام سنت حسنه صله رحم فراخواند و گفت: انجام این سنت موجب طولانی شدن عمر است و ترک آن از عمر انسان کم می‌کند و عید نوروز فرصت خوبی برای انجام آن است.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران به مرکز موساد در اربیل عراق هم اشاره کرد و گفت: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب که دوران بزن درو به پایان رسیده و این حرکت درس های بزرگی برای کشورهای منطقه و سایر کشورها دارد.

 

 

وی افزود: همچنین پاسخ محکمی برای کسانی است که اگر بخواهند از طریق خاک کشورهای همسایه ما ناامنی برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنند با موشک های نقطه زن هدف قرار خواهند گرفت.

 

 

 

کد خبر 1159099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha