نود و پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از برگزاری نود و پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل در حسینیه الزهرا(س) ستاد نماز جمعه این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت:  نود و پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورا در حسینیه الزهرا(س) ستاد نماز جمعه این شهرستان برگزار شد. 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این نشست با دستور بررسی راه های ترویج و تسهیل سفرهای نوروزی به شهرستان به منظور آشنایی و معرفی ظرفیت های شهرستان به کل کشور برگزار شد.

 

سعید ضابطی  با اشاره به مصوبات ستاد تسهیلات خدمات سفر گفت: فعالیت های نوروزی توسط اداره و مراکز زیرمجموعه این اداره با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری با رویکرد معرفی شهرستان و اجرای برنامه های فرهنگی هنری جهت جذب گردشگر و اطلاع رسانی اطلاعات اقامت های بوم گردی و گردشگری توسط دستگاه ها و شهرداری ها و مراکز قابل بازدید توسط دستگاه های شهرستان احصا و برنامه ریزی شده است.


دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل معرفی جاذبه های بومگردی و صنایع دستی شهرستان در پایگاه های اطلاع رسانی «طاووس بهشت» و «پرتو کویر» را از دیگر اقدامات کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان عنوان کرد.

 

ضابطی از حق پخش برنامه تلویزیونی ضبط شده به فراخور هر موضوع در شهرستان به صورت ماهانه به منظور ارائه ظرفیت ها و قابلیت های شهرستان از سیمای مرکز اصفهان خبر داد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: همچنین در آخرین نشست شورای فرهنگی عمومی آران و بیدگل در سال ۱۴۰۰ گزارشی از برگزاری و مصوبات جلسات شورا در یک سال اخیر ارائه شد.

کد خبر 1159224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha