امام جمعه جدید بیجار معرفی شد

در مراسمی باحضور مسئولان استانی، حجت‌الاسلام علی خورشیدی به‌عنوان امام جمعه جدید بیجار معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در آئین تکریم و معارفه امام جمعه بیجار که در سالن نور این شهر برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه، در توصیه‌ای اخلاقی به بازگویی فرموده قرآن در آیه ۸۳ سوره قصص اشاره کرد و اظهار داشت: «تِلْكَ الدَّارُ الْآخِرَةُ نَجْعَلُهَا لِلَّذِينَ لَا يُرِيدُونَ عُلُوًّا فِي الْأَرْضِ وَلَا فَسَادًا وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِينَ»؛ سراى آخرت را تنها براى كسانى قرار مى‌دهيم كه اراده برترى‌جويى و فساد در زمين را ندارند؛ و عاقبت نيك براى پرهيزگاران است.

 

 

وی برترجویی و فساد را پاشنه آشیل انسان‌ها دانست و گفت: یک وقت به فکر برتری جویی نباشیم، فساد همواری مالی نیست بلکه گاهی اوقات در حسادت و برتری‌جویی است.

 

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تاکید بر ضرورت کمک به مردم تصریح کرد: در دولت سیزدهم فرصت کار و خدمت‌رسانی فراهم‌ بوده و همه باید پاسخ‌گو باشیم چراکه دیگر زمان طرح مشکل نیست.

 

 

وی با قدردانی از زحمات امام جمعه سابق بیجار، افزود: حجت‌الاسلام مرادی یک شخصیت علمی‌، متدین، با تقوا، متدین، مودب و زحمتکش بودند و هستند و امیدواریم در کسوت جدید نیز موفق باشند.

 

 

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی بیان کرد: امام جمعه جدید بیجار نیز شخصیت شایسته‌ای با نزاکت علمی و اخلاقی داشته که قبول زحمت کرده و از امروز در کسوت امام جمعه بیجار فعالیت و خدمتگزار مردم هستند.

 

 

وی از امام جمعه جدید بیجار خواست که حفظ وحدت نیروهای انقلابی و ارزشی، آرامش‌بخشی و امیدبخشی در جامعه را در دستور کار خود قرار بدهند.

 

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خطاب به امام جمعه بیجار تاکید کرد: همفکری با علما و نخبگان، توجه ویژه به نظرات دلسوزان و تقویت جبهه فرهنگی در شهرستان، توجه و ارتباط با قشر جوان و تازه‌نفس، برقراری و ارتباط سازنده با آحاد جامعه و در دسترس بودن، تعامل شایسته با مسئولان اجرایی و نماینده مردم در بیجار" در اولویت کاری قرار بدهند.

 

 

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با تاکید بر اینکه امروز باید همه مسئولان در دسترس و خود را پاسخ‌گوی مردم بدانند، یادآور شد: امیدواریم سال ۱۴۰۱، سال گشایش، شکوفایی‌ها و برطرف کردن حل مشکلات مردم باشد.

 

در پایان این مراسم از سال‌ها زحمات حجت‌الاسلام مرادی قدردانی و حجت‌الاسلام علی خورشیدی به‌عنوان امام جمعه جدید بیجار معرفی شد.

کد خبر 1159308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha